נמצא מוטל בקניון

פיגוע במרכז ערד: חייל נדקר למוות - מצוד אחר המחבלים

מחוץ למרכז קניות בעיר ערד נמצא חייל צה"ל כשהוא מוטל על הארץ שותת דם. מאמצי ההחייאה הממושכים לא הועילו - ומותו נקבע על ידי גורמי הרפואה. מצוד נרחב אחר המחבלים (אקטואליה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הפראמדיק בזירת הפיגוע (צילום: תיועוד מבצעי מד"א. תמונה ראשית: מדברים תקשורת)

אירוע טרור: חייל צה"ל בן 19 נרצח הערב (חמישי) בפיגוע דקירה מחוץ לקניון בערד.

לפי אחד הדיווחים, נראו שתי דמויות כשהן נמלטות מהאזור ברכב, וככל הנראה מדובר במחבלים. נפרסו מחסומים, וכוחות הביטחון מנהלים אחריהם מצוד אינטנסיבי.

אברהם, חסיד גור שהזעיק את כוחות ההצלה, מתאר: "נסעתי, ופתאום רץ אליי צעיר וחוסם לי את האוטו באמצע הכיכר. לא הבנתי מה זה. ראיתי שהוא מתחיל להקיא. הייתי בטוח שהוא שיכור. נעצרתי, ואני רואה אותו פתאום מקיא דם על הרכב שלי. נעצרתי והזעקנו עזרה. הוא היה בהכרה".

ישראל רובינשטיין, ראש סניף איחוד הצלה בערד, הוסיף: "מדובר בצעיר שנדקר בפלג גופו העליון ונפצע באורח אנוש. חובשי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף נגב ביצעו בו פעולות החייאה מתקדמות אך למרבה הצער נקבע מותו עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

פאראמדיק מד"א זיו שפירא סיפר: "כשהגענו למקום ראינו צעיר כבן 20 שוכב מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פצעי דקירה בפלג גופו העליון, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים וביצענו פעולות החייאה מתקדמות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

מדוברות המשטרה נמסר: "התקבל אירוע במוקד 100 של המשטרה אודות מציאת בחור דקור אשר נמצא מוטל בסמוך לקניון בערד. למקום הוקפצו שוטרים. בתום תחקור ראשוני של כוחות המשטרה בזירה עולה כי ככל הנראה הרקע לאירוע הוא לאומני. כוחות המשטרה, ביניהם לוחמי יחידות מיוחדות, סורקים את האזור במעגלי סריקה רחבים, תוך ביצוע פעולות במישור הגלוי והמודיעיני לאיתורם של החשודים שנמלטו מהמקום".

"המשטרה יחד עם גורמי ביטחון נוספים פועלת במהירות הנדרשת ומשנה זהירות". עם זאת, מדגישים במשטרה לציבור, כי כוחותיה פרוסים בעיר ואל לציבור לחשוש. "יש לדווח על כל אדם חשוד על מנת שיגיעו השוטרים ולוחצים המיומנים במהרה לכל קריאה ודיווח אודות כך", נמסר מהמשטרה.

(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: מדברים תקשורת)
(צילום: מדברים תקשורת)
הגדלה
(צילום: מדברים תקשורת)
(צילום: דוברות המשטרה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר