הרוג ו-7 פצועים

אירוע חריג: שלף שני רימונים בבית המשפט

אב לבן שנרצח פוצץ שני רימונים בבית המשפט במהלך הדיון לרוצחי בנו. האב נהרג ויחד איתו נהרג אחד מהנאשמים ועוד שבעה נוספים נפצעו. למקום נגרם הרס רב (חדשות בעולם)

זירת האירוע (צילום: מתוך ynet)

אירוע חריג במיוחד בבית משפט באוקראינה: אביו של צעיר אוקראיני שנרצח בשנה שעברה, פוצץ שני רימונים בבית המשפט במהלך משפטם של כמה מהנאשמים ברצח, כך דיווחו היום (ה') כלי תקשורת מקומיים. בפיצוצים העזים שנגרמו בתוך היכל הדיונים נהרג האב ואחד הנאשמים, ושבעה בני אדם נוספים נפצעו.

התקרית הקשה אירעה הבוקר בעיר ניקופול, כ-450 קילומטרים דרומית לבירה קייב. סוכנות הידיעות הרוסית RIA דיווחה כי גורם במשרד הפנים האוקראיני אמר כי בבית המשפט אין גלאי מתכות וכי ככל הנראה האב החביא את הרימונים על גופו באופן שגם בבדיקה פיזית של מאבטחים היה קשה מאוד לאתר אותם למרות שייתכן שהוא אף לא נבדק כלל.

האב פוצץ את הרימונים לפתע באמצע הדיון במטרה להרוג את הנאשמים ברצח בנו בשנה שעברה כאשר פתחו באש עם נשק אוטומטי על הרכב שבו היו שני הנרצחים. המשטרה מסרה כי הוא נהרג במקום וכי אחד הנאשמים שנפגע אנושות בתקרית מת לאחר כמה שעות בבית החולים.

כאמור שבעה אנשים נוספים נפצעו, בהם נאשמים נוספים בתיק. בתקשורת האוקראינית דווח כי הפיצוץ היה כל כך עז שגם חלונות סמוכים נופצו והרס רב נגרם למקום.

תא הנידונים אחרי הפיצוץ

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר