"במהות הוא הגיוני"

שקד עוקצת: לא נבחרנו בשביל "חוק ההמלצות"

שרת המשפטים איילת שקד נאמה בפורום סבן בוושינגטון ותקפה את 'חוק ההמלצות' בטענה כי לא בשביל זה נבחרה ממשלת ימין למרות שבמהות החוק הגיוני (חדשות, פוליטי)

השרה איילת שקד (ארכיון. צילום: פלאש 90)

שרת המשפטים איילת שקד נאמה הלילה (ראשון) בפורום סבן בוושינגטון ותקפה את 'חוק ההמלצות' בטענה כי לא בשביל זה נבחרה ממשלת ימין.

שקד אמרה בדבריה כי "את החוק הצרפתי, בנט ואני עצרנו, לאחר שהייתה הסכמה עם יתר סיעות הקואליציה להעביר אותו עם קציבת קדנציות. אנחנו אמרנו: עד כאן".

בנוגע לחוק ההמלצות, אמרה שרת המשפטים כי "אם שמים בצד את העניין הפרסונלי, במהות הוא הגיוני. הגנה על זכויות חשודים על חשבון זכות הציבור לדעת".

"יחד עם זאת", הוסיפה, "העם לא בחר ממשלת ימין כדי להעביר את חוק ההמלצות, אלא כדי להעביר רפורמות יסוד אידיאולוגיות, כמו חוק יסוד החקיקה, והאנרגיה של הקואליציה מושקעת בכיוון הלא נכון".

שקד התייחסה להעברת שגרירות ארה"ב לירושלים ואמרה כי "הנשיא טראמפ התחייב לציבור בוחריו. אני מקווה ומאמינה שהוא יעשה את זה". שקד הוסיפה ואמרה כי "יש קשר בין ישראל לארה"ב שהוא לא ניתן לניתוק, ולא משנה מי יושב בבית הלבן ומי יושב בבלפור".

על על היחסים עם הפלסטיניים אמרה השרה שקד: "אני קוראת לכם לרדת לקרקע המציאות. הפער בין הישראלים לפלסטינים גדול מדי. לא יהיה הסכם בשעה שהרשות הפלסטינית עוסקת בהסתה, מעבירה כספים לטרוריסטים ופונה לערכאות בינלאומיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר