בעיניים רושפות שנאה

קללות ומכות בקניון רמות: "נעיר את היטלר"

עובד בחנות התבטא באופן מחריד כלפי לקוחות. "אני אעיר את היטלר כדי שיסיים את מה שהתחיל עם האשכנזים, אלו עם הפאות", אמר - ואף היכה אברך שהעיר לו. בעקבות כך, הוא פוטר מעבודתו (חרדים)

אילוסטרציה (צילום: NAti Shohat/Flash90)

נ', אברך מירושלים, לא ישכח זמן רב את החוויה הקשה שעברה עליו בעת שערך קניות לשבת ביום שישי האחרון.

בשעות הצהריים נכנס האברך עם בנו לחנות "שוק העיר" בקניון רמות בעיר. כשעבר ליד מחלקת המאפים בחנות, שמע את העובד הצעיר שעמד ליד דלפק שירות הלקוחות מתבטא בצורה מחרידה כנגד "האשכנזים עם הפאות", כלשונו.

בשיחה עם "כיכר השבת" מתאר נ': "בהתחלה חשבתי שהעובד צוחק, יחד עם העובדת שלידו. אבל המשפטים שהוא המשיך אחר כך להוציא מהפה הבהירו לי שהוא לא צוחק. הוא אמר 'אני שונא אשכנזים, בא לי להרוג את כולם'".

"העובדת הנוספת שהיתה שם ניסתה להרגיע אותו ואמרה לו שיפסיק, ושגם היא אשכנזייה, ובתגובה הוא אמר לה: 'לא מדבר על אשכנזים כמוך. אני מדבר על האשכנזים עם הפאות. חבל שהיטלר לא סיים איתם".

לדברי נ', "בשלב זה ניגשתי אליו וביקשתי ממנו שישתוק, ואמרתי לו שיש כאן ילדים ולקוחות ש'לא אמורים לשמוע את דברי הבלע שלך'. כשהוא שמע שאני מעיר לו, הוא ענה בעיניים רושפות שנאה 'אני אעיר את היטלר משנתו כדי שיסיים את העבודה שהתחיל'".

קניון רמות (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

"כמובן שהזדעזעתי מלשמוע את הדברים - אבל לא רק אני", מתאר האברך. "היו שם עוד לקוחות ששמעו את המשפטים שלו, ביניהם ילדים קטנים שפשוט נבהלו מעוצמת השנאה של העובד. פניתי אליו שוב בבקשה שישתוק, ובתגובה הוא התחיל להכות אותי - כשהבן שלי מסתכל על כל הנעשה בפחד".

לאחר מכן, פנה י' להנהלת חנות "שוק העיר", ולשמחתו, ברגע שהם שמעו מה אירע, הם קראו לאותו עובד ופיטרו אותו באופן מיידי.

האברך מוסיף בחרדה, כי "כשהעובד ראה שהוא משלם 'במזומן' על המעשים המכוערים שלו, הוא פנה אלי ואמר שהוא מחכה לי בחניון, תוך שהוא מעביר את אצבעו על הגרון כסימן שחיטה. כיוון שהרכב שלי לא היה בחניון, יתכן שניצלתי מנקמתו של אותו עובד אלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר