סכנה, גם בטלפון

ביקש "להיפגש" עם בחורי ישיבה - ונעצר על חם

רב ביישיבה בירושלים דיווח למשטרה כי תלמידיו קיבלו שיחות טלפון בעלות תוכן אסור מגבר שקבע להיפגש עמם. החשוד נעצר. גורמים חינוכיים: הפגיעה יכולה להתרחש בכל מקום (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לנאמר בכתבה (צילום: Olivier Fitoussi /Flash90)

רב בישיבה בירושלים דיווח בסוף השבוע למשטרה כי שניים מתלמידיו, קטינים, סיפרו לו כי קיבלו מספר פעמים שיחות טלפון מגבר, בעלות תוכן אסור וחמור.

בנוסף, דיווחו התלמידים לרב, כי אותו גבר מתכוון להגיע לשכונה החרדית בה הם נמצאים - כדי להיפגש עמם.

המשטרה נערכה בפעילות מבצעית מתוכננת כדי למנוע את הפגיעה בתלמידים. שוטרים, הגיעו למקום בו תכנן המתקשר להיפגש עם התלמידים, איתרו את החשוד, בן 34 תושב יו"ש, ועצרו אותו.

החשוד הועבר לחקירה בתחנת לב הבירה בחשד להטרדה באמצעות מתקן בזק ועבירות נוספות ובמקביל הועבר דיווח לגורמי טיפול.

במשטרה ציינו כי מהחקירה עולה שהחשוד יצר קשר טלפוני עם התלמידים, במהלכו ניהל עמם שיחות בעלות תוכן אסור עד שביקש להיפגש עמם, למרות שידע שהם קטינים, וזאת במטרה לבצע מעשים חמורים.

אמש, הובא החשוד בפני בית המשפט, ששחרר אותו למעצר בית ובתנאים מגבילים נוספים.

במשטרה מציינים עוד כי "הדיווח המיידי למשטרה הביא למניעה וסיכול כוונה לפגוע בבני הנוער. המשטרה תפעל בכל הכלים העומדים לרשותה על מנת להגיע לחקר האמת ולמצות הדין עם החשוד וזאת לצד הגברת אמון הציבור במשטרה".

גורמים חינוכיים מציינים כי "המקרה החמור הזה, שהסתיים בפגיעה בנפשם של התלמידים, מוכיח עד כמה הפגיעה יכולה להתרחש בכל מקום - כולל בשיחות טלפון אל הישיבה - מה שמצריך מעקב הדוק כדי למנוע הישנות מקרים דומים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר