לצד ביטן וקרוביו

ראש עיריית ראשון לציון דב צור נעצר בפרשת השוחד

דב צור, ראש עיריית ראשון לציון, הוא אחד החשודים המרכזיים בפרשת השוחד המסועפת בה נעצרו ועוכבו הבוקר 17 חשודים - ביניהם יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן. מעצרו הוארך (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילומים: אבי חי ויריב כץ, ynet)

"האינטרס הציבורי בפרסום הפרשה הינו גבוה ביותר לאור התמונה העגומה והמדאיגה שהוצגה בפני", כך אמר לפני זמן קצר שופט בית משפט השלום, בהקשר לפרשת השוחד בה חשוד גם ח"כ דוד ביטן.

בין החשודים, כך דווח לאחרונה, נמצא גם ראש עיריית ראשון לציון דב צור, חבר סיעתו לשעבר של ביטן. מעצרו של צור הוארך בחמישה ימים.

לדברי נציג המשטרה בדיון, "הפעילות העבריינית מתמשכת על פני שנים והיא רחבת היקף. בעבירות חמורות של שוחד ומרמה קיים עניין ציבורי רב בגילוין, בוודאי כשהן מבוצעות על ידי אישי ציבור בכירים ואנשי עסקים. העבירות גורמות נזק תדמיתי רב למדינת ישראל".

דוד ביטן, הבוקר

כזכור, הפרשה המסועפת נחקרת כבר כשנה וחצי, כך נודע היום, ומעורבים בה גורמי פשיעה ובכירים בעיריית ראשון לציון. לבד מהח"כ הבכיר מהליכוד, יו"ר הקואליציה, נחקרו גם כמה ממקורביו וכן עבריין בכיר.

החשד הוא, שלאורך תקופה ממושכת קידם ביטן אינטרסים בראשון לציון שקשורים לבכיר בארגון פשיעה, תמורת סיוע בהסדרי חוב בשוק האפור.

ב'החדשות' דווח כי האישה נשאלה בחקירה מי הפקיד יותר מ-2 מיליון שקל בחשבונה הפרטי, אך השיבה כי אין לה מושג. בהמשך היא שוחררה למעצר בית.

מעצרו של חשוד אחר, אביה של מקורבת לביטן, הוארך ב-12 יום בבית המשפט. שמותיהם של השניים אסורים עדיין בפרסום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר