הראשון לציון:

"יש הסתה כאילו חרדים לא מתגייסים לצבא"

הראשון לציון הגר"י יוסף התבטא כי יש הסתה בתקשורת שכביכול החרדים לא מתגייסים לצבא והסביר כי יש חרדים המתגייסים. כמו כן תקף את "פקודת שירת הנשים בצה"ל" (חרדים)

הגר"י יוסף (צילום ארכיון: פלאש 90)

הראשון לציון והרב הראשי הגאון רבי יצחק יוסף התייחס במהלך שיעור שמסר בסוף השבוע לנושא גיוס חרדים לצבא וטען כי יש חרדים המתגייסים וכי מדובר בהסתה של התקשורת שמשפיעה גם על יהודי חוץ לארץ, כמו כן תקף הרב את פקודת הצבא לשמוע שירת נשים.

הגר"י יוסף סיפר כשהיה לאחרונה במקסיקו וביקר בבית ספר יהודי ושאלו אותו מדוע החרדים לא הולכים לצבא: "יש הסתה, כנראה זה משפיע גם על מקסיקו", הרב סיפר כי הגיב להם שיש חרדים שהולכים לצבא "זה הסתה בתקשורת כאילו החרדים לא הולכים לצבא".

הרב הראשי הדגיש: "כמובן, אני מדבר באופן שהולכים ולא מתקלקלים, ודאי, 'גדול המחטיאו יותר מן ההורגו'. אם חס ושלום הולכים לצבא ומתקלקלים ונהיים חילונים - על זה אני לא מדבר".

"אמרתי להם" הוסיף הרב יוסף: "שיבוא יום שאם יש חצי מיליון חיילים אז שיהיו חצי מיליון בחורי ישיבות, יש מיליון חיילים? יהיו מיליון בחורי ישיבות!. 'אלף למטה - אלף למטה', מה דוד המלך היה עושה? שולח אלף חיילים למלחמה וכנגדם מושיב אלף שיעסקו בתורה" .

הרב הראשי הוסיף: "בזכות מה אנחנו נמצאים בירושלים? בזכות הצבא?. כל הכבוד לצבא שהם שליחים של הקב"ה, אבל בלי התורה ובני הישיבות, מישהו יכול לעמוד מול כמה שרוצים האויבים שלנו? אם לא היה בחורי הישיבות עוסקים בתורה בהתמדה - מי היה יכול לעמוד מול כל התוכניות של החיזבאללה?".

"צריך לשמוע שירת נשים, למה פקודה של הצבא? פקודה לשמוע שירת נשים, מה זה חלק מהפקודות? מה קרה? זה אימונים של הצבא? חלק מהפקודות? דיברו איתי כמה קצינים מהצבא ואמרו לי 'יש פקודה בצבא לשמוע שירת נשים', מה שייך הפקודה הזו?"

הרב סיים: "אם לא היה פריצות בצבא, מי יודע כמה סיעתא דשמיא היה, לצערנו הרב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר