שמירת העיניים

הזמר יונתן רזאל שם דבק על העיניים בהופעה בפני נשים • צפו

במהלך הופעה מפני אלפי נשים בפתיחת שבוע החסידות "צמאה" בבנייני האומה, הדביק הזמר יונתן רזאל דבק שחור על עיניו, כחלק מהקפדתו על שמירת העיניים • צפו (ברנז'ה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום וידאו: ח.ע.; תמונה: יחזקאל איטקין)

במהלך הופעה אמש (ראשון) בפני אלפי נשים בפתיחת שבוע החסידות "צמאה", בבנייני האומה בירושלים, הדביק הזמר יונתן רזאל דבק שחור על עיניו, כחלק מהקפדתו המיוחדת על שמירת העיניים.

הזמר עלה לבמה ובמהלך ההופעה, כדי להימנע מהסתכלות על ריקודי הנשים, הדביק את הדבק על העיניים וכך המשיך להופיע.

היום, יימשכו האירועים לנשים, שבמסגרתם צפויים להיערך שלושה מופעים באולם אוסישקין ועוד אירועים באולמות האחרים של בנייני האומה.

מחר, יום שלישי, יהיה יום לנשים וגברים (בהפרדה מלאה), ובימים רביעי וחמישי אירועים לגברים בלבד, ובתוכם התוועדויות עם הגאון החסיד הרב יואל כהן.

מהפקת המופע נמסר: "אירועי 'צמאה' נותנים ביטוי מכובד ביותר לנשים, ביומיים מלאים של הופעות ואירועים שנועדו לנשים. כמו כן ביריד הספרים הגדול מוצגים ספרים רבים של סופרות ויוצרות. גם יונתן רזאל הופיע לאורך כל המופע לפני הנשים בפנים גלויות. הקטע שבו הוא נראה מכסה את עיניו אירע למשך כמה דקות יחידות בלבד, כאשר לרגלי הבימה נוצרו מעגלי ריקודים של נשים. זו היתה החלטה אישית שלו, כדי שלא לשבת בעיניים גלויות מול הנשים הרוקדות. לאחר מכן הסיר את הכיסוי והמשיך להופיע כרגיל.

"רזאל מבקש למסור כי הוא מופיע בקביעות ולאורך שנים לפני נשים ומכבד אותן, ואין לייחס לפעולתו אתמול משמעויות אחרות".

(צילום: יחזקאל איטקין)
(צילום: יחזקאל איטקין)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר