"לא מתפטר"

לאחר החקירה: ח"כ דוד ביטן חזר לכנסת

היום שאחרי: הדיווחים אודות כוונתו של יו"ר הקואליציה דוד ביטן להתפטר מהכנסת על רקע חקירתו אתמול בפרשת השחיתות בראשון לציון, הוכחשו על ידו בעת ששב לכנסת. ראש הממשלה נתניהו הגיע לעודדו (פוליטי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ביטן בכנסת, היום (צילום: מתוך חדשות 2)

יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן, שנחקר אתמול כ-13 שעות בחשד לשוחד בפרשת השחיתות בראשון לציון, הגיע היום (שני) בצהריים למשכן הכנסת ואף השתתף בישיבת ראשי סיעות הקואליציה.

באשר לחקירתו, הסכים הח"כ הבכיר מהליכוד להגיב רק בקצרה: "זה לא נעים, אבל אני ממשיך כרגיל". כשנשאל אם יתפטר, כפי שאמש דווח בחדשות 2, הגיב ביטן: "לא יודע מאיפה זה מגיע".

בהמשך, ביקר ראש הממשלה בנימין נתניהו בלשכתו של ביטן מקורבו, כהבעת תמיכה ועידוד לאחר החקירה המתישה אתמול, כשלפניו לפחות חקירה אחת נוספת.

כזכור, ביטן חשוד בין השאר כי קיבל שוחד מחבר משפחת הפשע הערבית ג'ארושי, ולדברי המשטרה החשדות בענין נבדקות כבר כשנה וחצי, וחקירתו אתמול אינה קשורה ל"חוק ההמלצות" אותו היה אמור לקדם בכנסת, אליו מתנגדת המשטרה.

בתוך כך, בצהריים פורסם שם של חשוד נוסף בפרשה 1803, אף הוא מקורב לביטן - שפי ששון, פעיל ליכוד בראשון לציון. כמו ביטן, אף הוא חשוד בשוחד. ששון נחשב לפעיל מרכזי בסניף הליכוד בראשון לציון, והוא אחד מאנשי העסקים המוכרים בראשון לציון, כשבבעלותו מספר נכסי נדל"ן ותחנות דלק.

(צילום: Flash90)

בחודש שעבר פורסם בעיתון "כלכליסט" כי ששון נשכר במטרה לסייע במשא ומתן על הצעה של חברת בזק בבעלות שאול אלוביץ', למכירת קרקע אטרקטיבית בצומת מסובים במחיר של 460 מיליון שקל. קבוצת משקיעים בראשותו של עמוס מימון, איש נדל"ן ופעיל ליכוד, היא ששכרה את שירותיו של ששון כדי להתמודד מול הצעות של ענקיות נדל"ן אחרות.

מפרקליטיו של ששון, עו"ד זיוה אגמי כהן ועו"ד קובי סבג, נמסר: "נכון לעכשיו לא הוטחו בפניו ראיות שקושרות אותה למקרה. הוא נשאל באופן כללי. מדובר באדם נורמטיבי ללא עבר פלילי. זה שהוא מכיר את ביטן ועוד אנשים נוספים בעיר לא הופך אותו לעבריין. אנו מעריכים שככל שתתקדם החקירה החשדות יופרכו. הוא משתף פעולה עם החוקרים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר