"מסכנים את הממשלה"

השר ליברמן תקע את 'חוק המרכולים' ומאשים את החרדים

יו"ר 'ישראל ביתנו' התרברב על שלא היה לקואליציה רוב ל"חוק המרכולים", בשל התנגדותו, והאשים את החרדים כי ב"צרור היוזמות" שלהם הם מסכנים את הממשלה ומובילים לבחירות • צפו (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

יו"ר 'ישראל ביתנו', שר הביטחון,אביגדור ליברמן, תקף בצהריים (שני) את המפלגות החרדיות על 'חוק המרכולים' של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי ואמר כי הן מסכנות את שלמות הקואליציה. ליברמן אמר עוד כי החוק לא יעלה היום להצבעה בשל התנגדות 'ישראל ביתנו' והדגיש שגם בפעם הבאה יפעל שהחוק לא יעבור.

"בהסכם הקואליציוני מופיע שלא לקדם חוקי דת ומדינה ללא הסכמה של כל הסיעות", אמר השר ליברמן. "קשה לתרגם את זה לזכות וטו, אבל מדובר בהפרה של ההסכם הקואליציוני".

"הודענו שנצביע בניגוד למשמעת קואליציונית. אנחנו נצביע בכנסת כנגד אותה הצעת חוק", הבטיח ליברמן.

ליברמן המשיך ואמר כי "שמחתי לראות שהיום לקואליציה אין בלעדינו רוב להעביר את חוק המרכולים והוא נדחה למועד אחר. אני מקווה שגם במועד אחר אנחנו נצליח למנוע את החקיקה".

"אנחנו לא נפרוש מהממשלה, אנחנו לא נשים אוליטימטום, אנחנו לא חושבים שנכון לגרור את המדינה לבחירות", הבהיר ליברמן.

ליברמן הוסיף ותקף את המפלגות החרדיות: "אם הממשלה הזו תלך לבחירות מוקדמות להערכתי זו תהיה אחריות של המפלגות החרדיות שפשוט יצאו בצרור של יוזמות חד צדדיות ממתווה הכותל ועד חוק הגיור. כל הצרור הזה זה דבר שאכן יכול לסכן את הממשלה והאחריות על ראשי המפלגות החרדיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר