בקרוב: סמסונג תציע אפשרות של קריאה בכף היד

אל דאגה, הם לא יידעו מאומה על העתיד שלכם, אלא יתנו לכם אופציה נוספת לפרוץ מכשיר ששכחתם את הסיסמה שלו. רק נזכיר שאול את העתיד הם לא יודעים, אך העבר שלכם ידוע להם ועוד איך

אילוסטרציה (Photo by Ahmed Rizkhaan on Unsplash)

לאחר שאת טביעת האצבע שלכם המכשירים של ענקית הטכנולוגיה הדרום הקוראנית קוראים, סמסונג עשויה לשלב בסמארטפונים שלה אפשרות חדשה בתחום הזיהוי החכם: קריאת כף היד של המשתמש, כך עולה מדווח בבלוג ההולנדי Galaxy Club.

על פי הדיווח בקשת הפטנט של סמסונג בקוריאה, הוגשה בתחילת השנה והתפרסמה ביום חמישי האחרון, בבקשה מתארת החברה איך המכשיר ישתמש בתמונה של כף היד של המשתמש שתצולם בעזרת המצלמה המובנית כאמצעי עזר לווידוא זהותו.

לפי המסמך שפורסם, אופציית זיהוי כף היד לא תחליף את אמצעי האבטחה הביומטריים האחרים שמציעה חברת סמסונג - בחלק ממכשיריה המתקדמים, כגון סורק תביעות האצבע, זיהוי פנים וסורק קשתית - אלא כתוספת. במילים אחרות, צילום כף היד לא יהווה אמצעי לפתיחת הנעילה של הסמארטפון. במקום זה, אלא אם שכחתם את הסיסמה, תוכלו לצלם את כף היד במקום לענות לשאלות שמוכיחות שאתם אכן אתם, המכשיר יחביא בתוך תמונת כף ידכם תווים מתוך הסיסמה שלכם. וכך, הוא יעזור לכם להזכר בסיסמה באופן שרק אתם תבינו - הרי אדם אחר כנראה לא יצליח לנחש את הסיסמה גם אם יראה כמה אותיות ומספרים מתוכה.

כרגע הפטנט הוא בגדר רעיון בלבד כרגע, ולא ברור אם ומתי תגיע למכשירים בפועל. עם זאת, נראה שמדובר בחידוש לא רע ופשוט למדי לביצוע, שעשוי לתמוך גם בסמארטפונים קיימים, בניגוד לאמצעי זיהוי ביומטריים אחרים שדורשים מצלמות ייעודיות ולכן מגיעים רק עם מכשירים חדשים.

מכשיר שקורא בקפה? יכול להיות שבעדכון הבא...

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר