העליהום ברשת

מקורבי הזמר: "בכיסוי עיניו, יונתן רזאל דווקא התחשב בנשים"

"חשוך? חוזר לימי הביניים? פנאט?" מקורביו של המוזיקאי יונתן רזאל מגיבים לעליהום נגדו ברשתות החברתיות: "הוא הבין שהנשים הן אלו שהרגישו שלא בנוח לרקוד" (מוזיקה, חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
המופע, אמש (צילום: יחזקאל איטקין)

עליהום. זו המילה שנשמעת שוב ושוב מפי חבריו הקרובים של הזמר יונתן רזאל, שככה חשים שנעשה לו. כפי שידוע לכל, ואין אזרח ישראלי שלא שמע על כך כאחד מהאירועים ה"חשובים" בתקשורת וברשתות החברתיות שלא פוסקים מלדוש בכך - אמש הופיע רזאל מול נשים בבנייני האומה כשלעיניו דבוק פס דבק כעור, לכאורה מסיבות צניעות.

"מה לא אמרו עליו", אומר לנו אחד ממקורביו של האמן המוכשר: "'חשוך, חוזר לימי הביניים, פנאט'. הכל קשקושים של מי שלא באמת מכירים את יונתן", הוא טוען.

רזאל במופע. ברובו שר ללא כיסוי לעיניו (צילום: יחזקאל איטקין)

חבר אחר מוסיף ומסביר: "מי שבאמת פנאט, לא סוגר מראש הופעות לפני נשים, לא מכניס את עצמו בכלל ל'צרות' כאלו. ברור שיונתן הוא ירא שמים, אבל זה לא אומר שהוא לגמרי לא מסתכל על נשים".

הענין פה הוא אחרת לגמרי. לדבריהם, גם בעבר קרה שרזאל כופף איזשהו כובע על עיניו באמצע הופעה מול נשים, וזה קורה ברגע שהוא מבין שהנשים רוצות לרקוד לקול שירתו, ו"הוא מבין שהן אלו שמרגישות שלא בנוח לעשות ככה מול גבר, בגלל שהן דתיות".

רזאל וכיסוי העיניים (צילום: ח.ע - דרך יהודה שלזינגר / טוויטר)

אישה שנכחה בעצמה במופע המוזיקלי אתמול, אף יודעת לתאר כי כך אירע, כפי שהסבירו מקורביו: "באמצע ההופעה בנות קמו והתחיל לרקוד. כשיונתן ראה את זה, הוא לקח חתיכת מסקינגטייפ מהמיקרופון ושם על העיניים שלו, לאיזה דקה בערך עד שהן הפסיקו, והכל בחיוך וברוח טובה", היא מדגישה.

לסיום, אומרת לנו מפיקת אירועי יוקרה מוכרת מהציבור הדתי לאומי, "אני בטוחה שתימשך הצלחתו המטאורית של יונתן בכלל המגזרים, כולל החילוני שממנו הוא בא בעבר הרחוק. כי לצד כשרונו המוזיקלי האדיר, ועל כך אין חולק, הוא גם אדם יקר וכל כך אנושי. האחרון שיחפש חומרות מוזרות לעצמו שעלולות לפגוע במישהו או מישהי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר