חוויה מתקנת לטיול בר המצווה שהפך ללינץ'

ביום שישי יחזרו הילדים והמשפחה לאותו מקום בו הותקפו במהלך טיול הבר מצווה ויתקנו את חווית בר המצווה של אביצור. הציבור מוזמן. הטיול מתואם עם כוחות הביטחון (ארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
ילד הבר מצווה אביצור (צילום: באדיבות המשפחה)

לאחר שחגיגת בר המצווה של אביצור הסתיימה באופן קשה ביום חמישי האחרון כאשר במהלך טיול שקיים עם חבריו יחד עם אחיו ואביו סמוך למגדלים תקפו אותם פורעים פלסטינים באבנים לקחו אותם בני ערובה בתוך מערה ואיימו שישחטו אותם - קורא היום (שלישי) אביצור להגיע לחגיגת בר המצווה שלו שתתקיים שוב, הפעם ברוב עם.

"אני רוצה להגיד תודה לעם ישראל שתמך שבא לחזק ששלח פרחים והודעות. אני לא נשברתי אני מקווה שגם אתם. אני אחגוג את בר המצווה שלי שוב ביום שישי הקרוב. אנחנו נלך באותו מסלול בו הלכנו. אני קורא לעם ישראל להצטרף אלי. אני ממשיך לטייל בארץ שאני ככ אוהב" כך בקריאה נרגשת פנה אביצור בהודעה שהפכה לוויראלית והופצה ברשת.

את בר המצווה המחודש מארגנת מועצה אזורית שומרון יחד עם וועד מתיישבי שומרון המשפחה וחברים. "חשוב לנו שיהיה ברור. אנחנו לא פוחדים לטייל בארצנו" אומר יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון "אנחנו רוצים לתקן את החוויה הקשה שהייתה לילדים האלו. מגיע גם לו לחגוג בר מצווה כמו שצריך ואנחנו מזמינים את הציבור הישראלי להצטרף לבר מצווה הזו שהאמירה שיוצאת ממנה היא: "באנו לחיות כאן בשלום בלי לפחד. אנחנו נטייל בכל מקום ולא נחשוש לילדינו".

אירוע הבר מצווה המחודש יכלול טיול למיטיבי לכת שייצא בשעה 8:00 בבוקר. טיול למשפחות שייצא מדרום לצומת מגדלים (כביש 505) ב 9:45. בשעה 10:30 תתקיים החגיגה עצמה במערה בה התחבאו הילדים מפני הפורעים, במעמד ראש מועצת שומרון שרים חברי כנסת שיבואו לברך ולחזק.

אתמול הגיעו למקום אנשי עצמה יהודית ובמקום התפתח עימות אלים כאשר הערבים מדרדרים לכיוונם סלעי ענק, אחד מהם נורה ולטענת הפלסטינים נהרג.

האירועים אתמול

מדובר צה"ל נמסר אתמול: "לפני זמן קצר התפתחה הפרת סדר אלימה של כ-50 פלסטינים באזור קוצרא שבמרחב החטיבה המרחבית 'שומרון'".

"הפלסטינים מיידים אבנים ומשליכים צמיגים בוערים לעבר כוחות הביטחון. כוחות צה״ל, מג״ב ומשטרת ישראל פועלים לפיזור ההתקהלות. מוכרת טענה על פציעת פלסטיני אשר פונה לקבלת טיפול רפואי, הנושא יתוחקר".

"צה״ל הכריז שטח צבאי סגור משיקולים מבצעיים סמוך ליישוב מגדלים. באיזור מתקיימת כעת התקהלות של מתיישבים. כל פעילות בשטח האמור מחייבת אישור צה״ל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר