"חצופים; צביעות; ראש עקום"

הגר"י קולדצקי נגד 'הפלג': "הרב אלישיב מתהפך בקברו"

חתנו של מרן הגר"ח קנייבסקי, הרב יצחק קולדצקי, במתקפה נגד 'הפלג', אומר כי זה ראש עקום ולא דעת תורה ומוסיף כי "הרב אלישיב מתהפך בקברו שהנינים שלו יושבים בכלא בשביל הפגנה" (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הגאון רבי יצחק קולדצקי (ארכיון. צילום: יהודה פרקוביץ)

הגאון רבי יצחק קולדצקי, חתנו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי, תקף בחריפות רבה את 'הפלג הירושלמי', אותם כינה "חצופים", ואמר כי מה שהם עושים זו "פשוט צביעות".

"הכל התחיל בגלל שהפוליטיקה לא התאימה לאותם חצופים", אמר הרב קולדצקי, "כל מה שהם עושים זה בלי רבנים, רבנים לא הסכימו לזה. העדה החרדית הולכים בדרך של סאטמר אבל הם רוקדים על כל החתונות גם הולכים לבחירות, לוקחים כסף מהמדינה פשוט צביעות".

הגר"י קולדצקי, שהוא נכדו של מרן הגרי"ש אלישיב זצ"ל, ואחייניו נעצרו ושהו בכלא הצבאי, הוסיף ותקף: "הרב אלישיב מתהפך בקברו שהנינים שלו יושבים בכלא בשביל הפגנה שחוסמים כבישים...".

הרב קולדצקי מתח ביקורת על שליחת הבחורים לכלא ואמר כי "הבריסקרב לא הרשה לילדים שלו לדבר עם בחורי ישיבות שהיו ברוסיה כי אולי התקלקלו שם - והם הולכים ויושבים עם גזלנים ורוצחים, זה ראש עקום, זה לא דעת תורה".

"בפרשת וישלח לומדים מיעקב אבינו איך צריך להתנהג מול רשעים וכן נוהגים גדולי ישראל, ההתנהלות של גדולי ישראל בעניין הבחורי ישיבות היא במסורת מהחזון איש לפעול בשקט, כמו שרואים מיעקב ועשיו", הוסיף חתנו של מרן שר התורה.

האזינו לדברים באדיבות 'הקו החרדי' 079-945-7692

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר