הזמר והדבק

בנט על "סערת" יונתן רזאל: "כל אדם ואמונתו"

שר החינוך נפתלי בנט התייחס ל"סערה" סביב הזמר יונתן רזאל שכיסה את עיניו בהופעה לנשים ואמר: "אחד מעקרונות הסובלנות הוא לכבד גם את מי שחושב אחרת" (ברנז'ה, מדיה)

יונתן רזאל ונפתלי בנט (צילום: יחזקאל איטקין, יונתן זינדל - פלאש 90)

"אני מכבד כל אדם ועמדתו, כולל הקהל שהבנתי שאהב את זה", כך הגיב הבוקר (שלישי) שר החינוך נפתלי בנט, בראיון עם ניב רסקין בתכנית "חדשות הבוקר" בערוץ 12, ל"סערה" שפרצה בעקבות הזמר יונתן רזאל, שכיסה את עיניו בדבק שחור במהלך הופעה בפני נשים, כשאלו התחילו לרקוד.

עוד בנושא:

השר בנט אמר כי "כל אדם ואמונתו, לי אישית אין בעיה עם שירת נשים אבל אחד מעקרונות הסובלנות הוא לכבד גם את מי שחושב אחרת מאיתנו".

"מה דבר כזה עושה? את מה שנחליט שזה יעשה", המשיך בנט, "אני מכבד כל אדם ועמדתו, כולל הקהל שהבנתי שאהב את זה".

הזמר והדבק (צילום: ח.ע.)

בנט התייחס גם לחקירת יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן ואמר כי "ביטן חבר והוא עושה את עבודתו ואנחנו סומכים על גורמי החקירה. לא נחמד לקום ולראות כותרות אבל אנחנו צריכים להמשיך לפעול לקידום המדינה. היו כבר אנשים שנחשדו ואחר כך טוהרו. אם מישהו יורשע הוא צריך ללכת לכלא, אנחנו במדינת חוק ולא מדינת קווים אדומים".

"יש אווירה לא טובה בתקשורת, אבל הציבור עסוק בחיים עצמם. לא צריך להסית נגד הממשלה בגלל אירוע כזה או אחר", הוסיף בנט.

כפי שדווח ב"כיכר השבת", הסערה סביב רזאל פרצה לאחר שבמהלך הופעה בפני אלפי נשים באירוע 'צמאה' בבנייני האומה, הוא כיסה את עיניו בדבק שחור, למספר דקות, כאשר חלק מהמשתפות החלו לרקוד, וזאת כחלק מהקפדתו על שמירת העיניים.

הרשת סערה וגעשה סביב המעשה, רבים צידדו בעדו ובעד המעשה שלא מנע את המשך קיום ההופעה, ומנגד היו מי שבחרו לתקוף אותו על כך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר