עם מטף בראש

"אהרוג אותך, יהודי": תקף את הקשישים בבית אבות

אדם שחדר לבית אבות בניו יורק באמתלה שהוא זקוק לשירותים, תוך שהוא מכה באכזריות את הקשישים היהודים, צרח "אני יהרוג אותך יהודי". יואשם ב"פשע שנאה" (בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

אל בית אבות יהודי במחוז ברונקס שבניו יורק נכנס שלשום אחר הצהריים אדם שהיכה קשישים ואף איים להרוג אחד מהם תוך שהוא מקלל ומתבטא באנטישמיות.

ב'ניו יורק פוסט' דווח, כי אלן קליפאנו (41) הגיע למושב הזקנים בשדרת האוניברסיטה בפורדם הייטס, כשהוא תחילה מבקש בתמימות מאחד העובדים להשתמש בשירותים המקומיים.

לאחר שניתנה לו הרשות, הוא עלה במעלית לקומה הרביעית ונכנס לחדר של קשיש בן 68, ניפץ את פעמון הדלת של האיש ושבר חפצים. בהמשך הוא נכנס לחדר אחר וזרק את מטף כיבוי האש על ישיש בן 84.

הוא המשיך להרביץ לזקנים היהודים, תוך כדי שהוא צועק שוב ושוב: "אני הולך להרוג אותך, יהודי". חלף זמן מה עד שכוחות המשטרה שהוזעקו למקום הצליחו להשתלט עליו ולעצרו. קליפטנו מואשם כעת בעבירות של פריצה ותקיפה, בהקשר של "פשע שנאה".

אחד מדיירי בית האבות, צ'ארלס דייוויס בן ה-68, תיאר: "הוא נראה כמו מאפיונר גדול. כשהוא הכניס את היד שלו לכיס, חשבתי שהוא עומד להוציא נשק, אבל הוא שלף משם קצת חשיש והתחיל לעשן".

דוברת בית האבות דיווחה לאחר התקיפה האלימה, כי "פוטר המאבטח שהרשה לפורע להיכנס לבניין. אין דבר חשוב יותר מבריאותם ובטיחותם של דיירינו. לשמחתנו, הקשיש שהוכה קשות - אדם נפלא, אדיב ועדין - לא נפגע קשה, ואנו מספקים לו עכשיו טיפול מעולה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר