השלטים בבית שמש

מי אתה השופט חנן מלצר? // הרב ישראל גליס

100 תיקים מחכים לפסק דין של השופט חנן מלצר, הוא לא משובץ בהרכבים חדשים, אבל פתאום היה לו זמן לפסוק ומהר בתיק בית שמש ולמה? תתנו לעצמכם תשובה (טור דעה)

הרב ישראל גליס | כיכר השבת |
השופט חנן מלצר (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

הזוי, אפילו יותר מהזוי. השופט חנן מלצר [אין לו קשר למשפחת מרן הרב איסר זלמן מלצר] מודיע בפסק דין לרב משה אבוטבול ראש עירית בית שמש שהוא חייב לדאוג להוריד את השלטים, ולא - ייאסר בבית סוהר.

השופט הנכבד מכיר ויודע את הבעיה שרבי משה אבוטבול לא יכול לעשות כלום בלי עזרת המשטרה והמשטרה לא הגיע כלל לדיון.

אני לא מבין למה רבי משה אבוטבול לא תובע את משטרת בית שמש על אי מילוי חובתה לשלום הציבור.

אבל מי שמכיר את העניין ומכיר גם את השופט חנן מלצר יודע מאיפה זה בא, אז בואו תכירו את השופט הנכבד שנבחר על ידי החברה לבית המשפט העליון.

40 שנה שהוא הצטרף למלחמת הדת בארץ ישראל. ב-1977 הצטרף למפלגת ד"ש אבל כשל בבחירות הפנימיות להרכבת הרשימה לכנסת. הוא נמנה על המתנגדים להצטרפות לממשלת בגין והיה פעיל במפלגת שינוי.

ב- 1979 הופיע בתוכניות רדיו של "משפט ציבורי" כתובע המבקש להביא לשינויים בסטטוס קוו, הנהגת תחבורה ציבורית בשבת נישואין אזרחיים. במקביל, היה היועץ של התנועה הרפורמית.

ב-1980 היה היועץ המשפטי של מחנה רבין, היה חבר במשרד עורכי דין של אברהם פורז.

ב- 24 ביוני 2007 נבחר על ידי החברה לשופט לבית המשפט העליון, זו הייתה הפעם הראשונה שבה מונה עורך דין מהשוק הפרטי לכהונת שופט בבית המשפט העליון.

יש לו פסקי דין מעניינים בהקלה במשפטים פלילים, אבל כשזה מגיע לחרדי הדין אחרת. וכשפלסטיני מבריח טלפונים סלולריים לבית סוהר, לא צריך להחמיר בעונש שלו.

כדי לפסוק בדין של השלטים בבית שמש, צריך כבוד השופט לבוא לסיור במקום ולראות כמה השפעה יש לרבי משה אבוטבול על תולה השלטים. הרי חמש דקות אחרי שהפקחים של העירייה ומשטרת ישראל יורידו את השלטים, יבואו חדשים.

חמור יותר הם העסקנים או התושבים התובעים את אבוטבול, הם שומרי מצוות, המנסים בכל דרך לסכסך בין אבוטבול והתושבים.

עברנו כבר דברים הזויים על ידי בית המשפט העליון אבל מתחת לפני השטח זה גם ניסיון לראות איפה הם נציגי המפלגות שנותנים לרבי משה אבטובול להתמודד לבד מול בית המשפט איש לא יוצא להגן עליו.

• • •

100 תיקים מחכים לפסק דין של השופט חנן מלצר, רשמת בית המשפט האחראית על יומן בית המשפט הנחתה לא לשבץ את השופט מלצר לחוקי הרכב חדשים עד אשר יכתוב פסקי דין לתיקים שמחכים לו ופה פתאום היה לו זמן לפסוק מהר בתיק בית שמש ולמה? תתנו לעצמכם תשובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר