אימה בשחקים

עוף דורס התנגש במטוס נוסעים רוסי וגרם לנזק אדיר

הטיסה המשיכה אל היעד, שם גילו הטייסים את גודל הנזק שהשאיר אחריו העוף שככל הנראה לא נשאר חי לאחר המפגש המסוכן הזה. "זה נחשב למקרה משמעותי מאוד שצריך להיבדק" (חדשות)

(צילום מסך מתוך טוויטר)

דרמה של ממש התחוללה בשחקים כאשר חלקו הקדמי של מטוס נוסעים שעשה את דרכו ממוסקבה לסנט פטרסבורג נפגע ונשבר, ככל הנראה מפגיעה של עוף דורס במהלך הטיסה של חברת "אירופלוט" הרוסית.

ההרס התגלה רק לאחר הנחיתה בשדה התעופה פוקלוו בנסט פטרסבורג אז גילו הטייסים שחרטום המטוס נמחץ. המטוס המריא משדה התעופה שמרטייבו במוסקבה וטס במשך כשעה וחצי עד שהגיע ליעדו.

גולשים ברשתות החברתיות שנכחו בשדה התעופה לאחר נחיתת המטוס צילמו את הנזק הכבד שנגרם למטוס ופרסמו את התמונות בחשבונות הטוויטר והפייסבוק שלהם.

על אף הנזק, איש מהנוסעים לא נפגע במהלך הטיסה.

מומחי תעופה מעריכים כי הפגיעה נגרמה כתוצאה ממפגש עם ציפור גדולה. דוברת שדה התעופה בסנט פטרסבורג אישרה את המקרה וסיפרה כי הפגיעה לא הפריעה לנחיתה רכה.

בעיית הציפורים והעופות הדורסים ידועה וברוב שדות התעופה בעולם יודעים כיצד להתמודד עם בעיות ציפורים וכך גם בשדות התעופה הגדולים ברוסיה. ואדים באזיקין, מומחה הציפורים הרוסי סיפר לאתר "דיילי מייל": "זה נחשב למקרה משמעותי מאוד שצריך להיבדק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר