כינוס הוקרה בסאטמר

נציג 'הפלג' הציג את ה'בואש': "מתמודדים עם זה בגבורה"

בכינוס הוקרה של סאטמר לארגונים הנאבקים בחוק הגיוס, נציג 'הפלג' תיאר את ההפגנות והציג את ה'בואש' כשהוא מציע למשתתפים להריח ולהבין עם מה הם מתמודדים בהפגנות • בלעדי (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

תיעוד בלעדי: בוועידה מיוחדת שכינסו בחסידות סאטמר בשבוע שעבר במונסי, ישבו נציגי הארגונים שעומדים בחזית הקרב נגד חוק הגיוס ומעצר העריקים בכלא הצבאי.

בסאטמר כינסו את ראשי הארגונים כדי להביע הוקרה על פועלם במאבק נגד הגיוס וכדי לדאוג להם לתמיכה הולמת עבור פעילותם.

בוועידה, הציגו פעילי הארגונים את תרומתם למערכה - כל אחד מזווית אחרת ושונה.

נציג 'הוועדה להצלת עולם התורה' המזוהה עם 'הפלג הירושלמי', תיאר בפני הנוכחים את ההפגנות הקשות שהם עורכים בעקבות מעצרי העריקים.

נציג הוועדה הסביר כי מלבד היותם של המפגינים עריקים ובכך מסתכנים במעצר בכלא הצבאי, הם אף נאלצים לספוג אלימות קשה בהפגנות מצד השוטרים.

אלא שלא זו בלבד, הסביר נציג הוועדה, "תלמידי הישיבות מתמודדים בגבורה עם מכת"זיות שמתיזות עליהם בעוצמה רבה ובכמויות גדולות את חומר הבואש שיש לו ריח רע שקשה עד בלתי אפשרי להסביר אותו במילים".

בשלב זה, הציג נציג הוועדה שלושה בקבוקונים קטנים עם חומר הבואש, ואמר לנוכחים, כי מי שרוצה להבין במה מדובר, מוזמן אחרי סיום הוועידה לבוא ולהריח את זה, וציין כי לא שייך לעשות את זה כרגע בשעת הוועידה, כי האולם כולו יסריח והציבור יצטרך לעזוב את המקום..

לאחר סיום הועידה השתרך תור של מאות אנשים שניגשו להריח את הבואש. ההתבטאויות היו קשות עד כדי חוסר הבנה כיצד ניתן לשרוד את הריח הנורא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר