הסבל יפחת?

מתגייסים ל"כביש רמות" - רוזנשטיין ודייטש

שני חברי המועצה המוכרים יזמו פתרון למצוקה האדירה בכביש רמות, הגורמת מדי יום לעשרות אלפי אנשים להשחית את זמנם בהמתנה מורטת עצבים לפתיחת הפקקים העצומים (תחבורה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
פקק התחבורה הארוך (צילום: אבי דנינו)

כביש רמות - הסיוט שלא נגמר: למרות אין ספור ניסיונות ושינויים תחבורתיים שנעשו בחלקם, הפקקים בכביש שבצפון ירושלים חזרו שוב והפכו את הנסיעה בשעות הבוקר למטרד בלתי נסבל.

חבר הנהלת עיריית ירושלים שלמה רוזנשטיין וסגן ראש העיר יוסי דייטש שוקדים בזמן האחרון על פתרונות מידיים שיפחיתו במעט קטסטרופה תחבורתית זו, כשרוזנשטיין, המביא עמו ניסיון רב שנים בתחום התחבורה - גם במגזר החרדי - מנסה לגבש אותם ביחד עם אנשי מקצוע.

השניים, דייטש ורוזנשטיין, אומרים ל"כיכר השבת", כי הם מבינים שהנושא דורש טיפול אישי מעמיק ויסודי, ולצורך כך הם משתפים פעולה מול כל הגורמים הרלוונטיים במשרד התחבורה ובעירייה, כדי שהתושבים לא יזדקקו להמתין עוד שנים רבות עד שהפתרונות הגדולים ימומשו בשטח.

"המצור בירושלים" - כך זה נראה (צילום: אבי דנינו)

לדברי חברי המועצה הללו: "הלוואי והיינו יכולים לפתור הכל באופן מיידי, אך המצב התחבורתי מורכב הרבה יותר מכפי שנראה על פניו, ולכן יש להתייחס לענין בשני מישורים: הראשון - הקלה מיידית, והשני - פתרון לטווח ארוך שיגיע בהמשך ויתן מענה משמעותי יותר מזה שניתן להגיע אליו בטווח קצר".

השניים מדגישים, כי עיריית ירושלים השקיעה רבות בשנה האחרונה מאז המפגש שנערך בקניון רמות, לצד ראש העיר ברקת וחברי המועצה, והוצעו אין ספור פתרונות לטפל במצוקה, אך דווקא מאמצים אלו הוכיחו את מורכבות הבעיה ואת הצורך לטפל בה בשלבים.

דייטש ורוזנשטיין. ארכיון (באדיבות המצלם)

כזכור, אתר "כיכר השבת" העלה לסדר היום את מצוקת תושבי האזור והאזרחים המגיעים לירושלים דרך כביש מרכזי זה, בסדרה של כתבות "מצור בירושלים", שאף הובילו לסיור שטח מקצועי של בכירי העירייה.

לפני כארבעה חודשים בוצעו שינויים מסויימים בהסדרי התנועה באזור הכביש הפקוק - דוגמת ביטול הכיכר הסמוכה לתחנת דלק "פז", הוספת נתיב ימני ושינוי ברמזורים - אך כפי שידוע חלקם לא הועילו וחלקם אך הרעו את המצב.

הכותרת הראשונה ב'כיכר השבת'

לאחר שהועלו מספר אפשרויות אחרות לפתרון המצוקה הקשה, הגורמת מדי יום לעשרות אלפי אנשים להשחית את זמנם בהמתנה מורטת עצבים לפתיחת פקקי התחבורה העצומים, יזם לאחרונה רוזנשטיין מתווה חדש בנושא, אותו הוא מבין גם מתוקף תפקידו כמומחה תחבורתי ברמה הארצית, ואת סגירת כל הקצוות, ההכרחית, מקדם כאמור סגרה"ע יוסי דייטש.

המצור בירושלים • עוד בנושא:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר