חן חן

אין לכם גומות חן? תאשימו את ההורים

אם גם לכם אין גומות חן אתם בחברה טובה של מעל מ80% מהאוכלוסיה שלא "סובלים" מהפגם הגנטי בשרירי הפנים שגורם לשקעים הללו לתפוס מקום של כבוד על הפנים (בריאות)

יפים יותר, צעירים יותר. (צילום: שאטרסטוק)

יש דברים קטנים שהשינוי שהם עושים הוא גדול מאוד, למשל: גומות חן. הגומות שמעטרות את צידי הלחיים לעיתים מגיעות כזוג כשכל אחד נחה על לחי אחת, ולפעמים היא מגיעה כגומא בודדת, ועדיין עושה את העבודה ומשווה מראה חינני ומתוק.

מחקרים שנעשו העלו כי רק 20% מהאוכלוסיה נהנים מהגומות הללו בעוד 80% הנותרים מסתכלים עליהם מהצד מקנאה, ולפעמים אף רצים לבצע ניתוחים שונים שיעניקו אף להם גומא נצחית. אבל מה הסיבה שאנחנו כל כך רוצים שקעים בפנים ומה זה אומר על מי שיש לו אותם?

מסתבר שהגומות הללו שמעסיקות מנתחים פלסטיים רבים, הן בכלל מום מולד בשרירי הפנים ובאופן מפתיע המום הזה הפך לנחשק ביותר עוד מקדמת דנא כבר בשנת 1936 הרבה לפני הניתוחים הפלסטיים השונים המציאה איזבלה גילברט מתקן קפיץ שעל פי הבטחתה מסוגל לייצר גומות עסיסיות על ידי לחיצת המתקן אל תוך הלחיים

אחת הסיבות לכך שגומות הפכו למבוקשות כל כך היא מאחר ובמוח האנושי נחשבת הגומא כדבר המשויך בעיקר לילדים ותינוקות, וכשאנחנו רואים אנשים מבוגרים בעלי גומות התת מודע שלנו מסיק שהם צעירים יותר, ומי לא רוצה להיראות צעיר?

פגם גנטי מושלם

הגומות הן "פגם" גנטי כך שלצערינו אם אין לכם אחת או שתיים כאלו זה יישאר כך לנצח אלא אם כן תחליטו שאינכם יכולים בלעדיהן ותלכו על ניתוח או על הפטנט קפיץ של איזבלה (לא מומלץ בכלל)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר