מבואות ירושלים: ההשקעה המשתלמת ביותר

התאוצה בתהליכי הפשרת השטחים החקלאיים סביב טלזסטון, מעמידה את שיווק הקרקעות החקלאיות של חברת "מבואות ירושלים" כהשקעה המשתלמת ביותר בשוק הנדל"ן. המחירים האטרקטיביים של הקרקעות לצד הזמינות הגבוהה הצפויה בהפיכת הקרקעות לקראת בנייה, מביאה למבול פניות הן של מבוגרים והן של צעירים החפצים בדיור בר השגה (נדל"ן, שיווקי)

טלזסטון. (צילום: יחצ)

זירת ההשקעות הנדל"ן הייתה רוויה מאז ומתמיד בהצעות שונות ומגוונות, כולל גם בתקופות היובש של השנים האחרונות עם צמצום היצע הקרקעות לבנייה – מכירת קרקעות חקלאיות שרחוקות מקבלת אישורים, קרקעות במיקומים לא ריאליים לבנייה מצליחה וכדומה.

אבל הצעה להשקעה כדאית כמו שיווק הקרקעות העכשווי העומד להכפיל את העיר טלז סטון, שיביא את פתרון הדיור החרדי הבא, לא היה כאן כבר שנים רבות. שיווק הקרקעות סביב היישוב טלז סטון שבעיצומו בימים אלו, ונעשה ע"י חברת "מבואות ירושלים", הינו ההשקעה המשתלמת ביותר לעתיד הקרוב.

היישוב טלז סטון נמצא כיום במיקום הגיאוגרפי הטוב ביותר, מרחק נסיעה פחות מכל שכונה חרדית בתוך ירושלים אל מרכז העיר ירושלים, מיקום מושלם ביותר מבחינת אקלים ומזג אוויר, ואזור בטוח ושקט שסביבו ניתן למצוא נוף מהמם וצמחיה ירוקה. כל אחת מהסיבות הללו, מספקת ביותר כדי שהשקעה בקרקע החקלאית שכזאת בימים אלו, תהיה לדבר הנכון והכדאי לכל ההורים שרוצים להשקיע בעבור ילדיהם ולכל מי שחושב על רווח עתידי וגדול בטווח של עוד כמה שנים מהיום.

הקרקע החקלאית בטלז סטון, הכוללת את כל המעלות, נמצאת עתה בתאוצה רצינית לקבלת האישורים להפיכתה לחלק מהעיר הוותיקה. כל מי שרוכש עתה את הקרקע במחיר המוזל כקרקע חקלאית, נרשם במידית בטאבו כבעל הקרקע, ותוך שנים ספורות צפוי לו כי הקרקע תכפיל ואף תשלש את ערכה באשר תהיה זמינה לבנייה.

יצירת רווח ותשואה גבוהים ע"י עליית ערך הקרקע מחקלאית לבנייה, זוהי ההתמחות והמוניטין של חברת "מבואות ירושלים" העוסקת בשיווק ויזמות נדל"ן זה עשרות שנים, ובזכות מקצועיותה והצלחתה, עשרות פרויקטים של בנייה עומדים על תילן ברחבי הארץ. יזמי הנדל"ן שמנהלים את החברה, מובילים את רוכשי הקרקעות מרגע ההשקעה כקרקע חקלאית ועד למסירת המפתחות.

חברת "מבואות ירושלים" מתמחה בזיהוי פוטנציאל נדל"ני, השקעות חכמות וסולידיות, השבחת קרקע ומכירתה לרוכשים, שינויי תב"ע, טיפול בכל נושאי הבירוקרטיה, עד מתן היתרי בניה בפועל בסטנדרטים גבוהים ביותר.

גם כאן, בקרקעות סביב העיר טלז סטון, ישב צוות היגוי מקצועי טרם החשיבה להשקיע את הסכומים האדירים לפני שמתחילים בטיפול לשינוי ייעוד הקרקע, ולבסוף קבעו כל המומחים פה אחד כי השקעת החברה בטלז-סטון בגיוס המומחים והמלווים היא כדאית ואטרקטיבית.

לאחר החלטה זו, פעלה חברת "מבואות ירושלים" לרכוש את הקרקע ולגייס את הצוות המקצועי והמנוסה להעברת האישורים. בהשקעה רבה נבחרו מיטב המומחים והמקצועניים המובילים בארץ בתחום שינוי תב"ע בקרקע חקלאית: מנהל הפרויקט, יוני כהן, לשעבר מנכ"ל החברה הכלכלית קריית ארבע – חברון, ובעל מוניטין רב בבנייה ופיתוח מאות יח"ד. משרד האדריכלים היוקרתי 'טיטו-באומן', בעלי ניסיון עשיר ומוצלח בהבאת אישורים של אלפי יח"ד שעברו שינוי בותמ"ל ובמינוף פרויקטים מעין אלו, ועוד צוות נרחב של אנשי נדל"ן, שיווק ומכירות הטובים ביותר בענף.

תכניות הבנייה המיועדות להכפלת העיר טלז סטון, יהיו בסטנדרט הגבוה והמתקדם, וכל הבניינים מיועדים להיבנות כך שתישמר הסביבה הירוקה והנוף המיוחד הקיים במקום. בנוסף, התכנית כבר עכשיו בהכפלת טלז סטון, כוללת בנייה מותאמת למגזר החרדי וכן שטחים אדירים ומרווחים להקמת מרכזים ציבוריים, גני שעשועים וריאות ירוקות שינציחו את העיר טלז סטון כמקום המגורים המועדף ביותר למגזר החרדי – גם קרוב לירושלים וגם איכות חיים שטרם נראתה במרכזים חרדיים אחרים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר