קפה או שחור

הדברים שיקרו אם תפסיקו לשתות קפה למשך שבוע

"אל תדברו איתי עד שאני שותה את הקפה של הבוקר" אם אתם מזדהים עם המשפט הזה כנראה שאתם מכורים למשקה הזה, מה יקרה אם תפסיקו? מסתבר שבעיקר טוב

(צילום: שאטרסטוק)

יש אנשים שאוהבים קפה, ויש אנשים שלא יכולים בלי קפה, ממוצע שתיית הקפה הוא שלוש כוסות ביום כשישנם כאלה ש20 כוסות קפה ביום זה דבר שבשגרת היום יום, אך יש כאלה שהפסיקו לחלוטין לשתות מהמשקה הממכר הזה כדי לדאוג לבריאות הגוף. וכבר לאחר שבוע ללא קפה הם מעידים על שינויים דרמטיים.

מבדיקה שנערכה בקרב אנשים שהיו מכורים לשתיית קפה והפסיקו לפחות לשבוע עלה כי "הפסקת הקפה" גורמת לשורת דברים טובים.

המפסיקים מעידים על ירידה בכאבי הראש, רמת מתח נפשי מופחתת, תנועות המעיים נעשות לבריאות יותר, רמת הריכוז משתפרת,נדודי השינה נעלמים, רעב לאוכל אמיתי, וירידת החשק לג'אנק פוד.

רשימת העדויות הזאת עושה חשק להפסיק את הרגל השתיה הזה, אבל להפסיק לשתות קפה זה קשה. כמה קשה? תלוי כמה אתם שותים

ארגון המזון והתרופות האמריקני(FDA) פרסם פרסם את הרגלי צריכת הקפה בארצות הברית וגילה כי למעלה מ80% מהמבוגרים צורכים קפה מידי יום כשממוצע הצריכה שם הוא 200 מ"ג ביום, במחקר שנערך עולה עוד כי בני נוער בגילאי 15 צורכים ביום 53 מ"ג קפאין בממוצע ואחד מכל חמישה תלמידים צורך למעלה מ100 מ"ג ביום, גם בארץ הנתונים דומים לאלו שבארצות הברית ואנשים המכורים לשתיית קפה מעידים כי הגמילה קשה עליהם באותה מידה כמו שקשה להפסיק לעשן.

נזכיר כי שתיית קפה משפיעה אף על צבע השיניים, ובמידה ואתם חולמים על שיניים לבנות ובוהקות כדאי מאוד שתפחיתו במינוןן כצעד התחלתי לעבר היעד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר