הוקמה מנהלת גיוס החרדים: "נותנים מענה למי שלא לומד"

בטקס בבסיס תל השומר, נחנכה היום מנהלת גיוס החרדים בצה"ל, שאמורה לעסוק בגיוס ושילוב חרדים בצבא. "אנחנו נותנים מענה מלא ומשלבים בשורות הצבא בחורים שלא לומדים תורה במהלך היום" (חדשות)

(צילום: באדיבות המצלם)

בטקס בבסיס תל השומר נחנכה היום (רביעי) מנהלת גיוס החרדים בצה"ל, שאמורה לעסוק בגיוס ושילוב חרדים בצבא. רח"ט תכנון ומנהל כוח אדם, תא"ל ערן שני ציין כי "שילוב החרדים הוא חלק מההוויה הצבאית. היקף החרדים נמצא במגמת גידול ואנחנו יודעים לשלב ולאפשר להם להשתחרר משירותם הצבאי כשהם עדיין חרדים שומרי תורה ומצוות. זה העוצמה של צבא העם".

שני העריך כי שילוב החרדים יילך ויתעצם "גם בגלל הצורך בחרדים במבצעיות ובטכנולוגיה וגם מבחינה חברתית". הוא הודה כי "הדרך לא קלה, ישנם אנשים, מוסדות וגופים שיעשו כל שביכולתם שהדבר לא יקרה, אנחנו לא עוסקים בפוליטיקה. אנחנו מממשים את חוק שירות ביטחון".

"תפקיד המנהלת הוא ליצור תהליך מקצועי למען שילוב החרדים בראיה ארוכת טווח בתהליכים הוגנים ובכלל לעשות התאמה בין הצבא לבין הפרט". תא"ל ערן שני סיים את דבריו בהבטחה: "כל מה שתצטרכו, נעמוד לשירותכם. המון הצלחה".

מ"מ ראש מנהלת שילוב החרדים, רס"ן אמיר ווקנין הסביר כי במסגרת המנהלת "נותנים מענה מלא ומשלבים בשורות הצבא בחורים שלא לומדים תורה במהלך היום"

בטקס נכחו ראש חטיבת תכנון ומנהל כוח אדם, תא"ל ערן שני, מפקד מיטב, אל"מ יוסי מצליח, כמו גם בכירים במערך גיוס החרדים, בהם רס"ן אמיר ווקנין, רס"ן הרב שמשון קליין ורס"ן יעקב ראשי. בנוסף השתתפו נציגי משרד החינוך, רכזי גיוס החרדים במשטרה, חיל האוויר ושאר העוסקים בשילוב החרדים בצבא ובכוחות הביטחון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר