"האמונה שלי בנתניהו - מתערערת"

אורן חזן תוקף: "יש בליכוד קנאים ושונאים; אבי גבאי - ליצן"

הוא מאמין פחות לנתניהו, תוקף את חבריו למפלגת 'הליכוד' על הברדק והשמחה לאיד, מכנה את אבי גבאי "ליצן פורים" וטוען כי השחיתות, לא רחוקה מיו"ר הכנסת • צפו בראיון עם ח"כ אורן חזן (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ אורן חזן בראיון (צילום: כיכר השבת)

אורן חזן - לא חושש. בראיון מיוחד ל"כיכר בכנסת", הוא יורה לכל הכיוונים. על מפלגתו: "קנאים, שונאים". על פרשת נתניהו והמתנות: "מתחיל קצת להתערער באמונה שלי. אם יהיה כתב אישום - שיפרוש". את אבי גבאי הוא מכנה: "ליצן פורים", ולא שוכח לתקוף שוב את יריבו המר יו"ר הכנסת יואל (יולי) אדלשטיין: "השחיתות לא רחוקה ממנו".

בפתח הראיון מתייחס חזן להכרזת נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ המכיר לראשונה בירושלים כבירת ישראל ואיומי הערבים בתגובה, ואומר כי "אני לא חושש. מדברים על האיומים כאילו הערבים היו שוויצרים שוחרי שלום. אנחנו מדברים על אנשים של שנאה, שיום יום יוצאים לפגע, אנשים ששונאים אותנו באמת".

על ההתרגשות של הישראלים בהכרזת טראמפ אומר חזן: "ראשית, יש עדיין ישראלים שלא מכירים בירושלים כבירת ישראל. שנית, זה מרגש ומשמח, אבל כל עוד אנחנו לא מרימים את הכבוד שלנו - מה זה משנה אם אחרים עושים את זה בשבילנו" .

אנחנו עוברים לדבר על מה שקורה במפלגתו, מפלגת הליכוד, חזן מגיב מיד: "ברדק, ברדק, פשוט ברדק, אין לי מילה אחרת לתאר. הליכוד היא בעת הזו לפרקים מושב לצים, מושב קנאים, שונאים וחוטאים. המציאות הזאת שכל פעם שיש מישהו שמסתבך מעט, ברגע שמישהו עולה קצת על הגריל, כולם מפעילים מבערים בצפייה שיוכלו לתפוס את מקומו, זה מזעזע. הליכוד נמצא בתקופה רעה. בעיניי זה מזעזע".

ח"כ אורן חזן בראיון לכתב "כיכר השבת" ישי כהן

חזן מיהר לתקוף את יו"ר 'המחנה הציוני' אבי גבאי: "מהצד השני יש לנו 'ליצן פורים', שמתחפש כל יום, אבי גבאי שמתחפש לימין, כמו שעשו פרס ורבין, וזה הסתיים בהסכמי אוסלו".

"אני לא מתכוון לעזוב", מצהיר חזן, "אני מתכוון להיות כאן. לא רוצה להיות כשהכל יתפרק לרסיסים ואני אצטרך לאסוף. אם לא נעצור את הסחף והטייטל שהצמידו לנו 'מושחתים נמאסתם', מצבנו לא טוב".

חזן לא חושש מראש הממשלה בנימין נתניהו ומצהיר כי האמונה שנתניהו לא קיבל טובות הנאה לא כבעבר: "אני מאמין לו למרות שלאחרונה אני מתחיל קצת להתערער באמונה שלי, אני מקווה בשבילו שיצא מזה".

לדבריו: "אם יהיה כתב אישום לנתניהו, הוא יצטרך להזיז את עצמו מתפקיד ראש הממשלה, להיכנס לנבצרות, אם יצא נקי יחזור, אם לא - ישלם מחיר כמו כולם".

"עם כל הכבוד לראש הממשלה, אף אחד לא בחר בו בבחירה ישירה", מוסיף חזן, "אנחנו הליכוד בחרנו בו כנציג, הציבור בחר את הליכוד, את כל השרים וחברי הכנסת".

באשר לקשר שלו עם הציבור החרדי אומר ח"כ חזן כי אומנם הוא אינו חובש כיפה אך שומר מסורת ולמד במוסדות חרדים ולכן יש לו קשר טוב עם הנציגות החרדית בכנסת: "נהייתי חבר טוב של חברי הכנסת החרדים".

כבר לא מאמין לו. חזן ונתניהו (יונתן זינדל, פלאש 90)

בסוגיית הכדורגל בשבת אומר חזן: "אני בעולם אוטופי הייתי רוצה שלא יהיה כדורגל בשבת. אמרתי את זה בשבוע שעבר בכנסת. את הססטוס קוו כולנו נכבד".

לקראת סיום הראיון מדבר ח"כ חזן על העובדה שהפך לאבא והשינוי שזה עשה עבורו ולא שוכח לתקוף שוב את יריבו המר יו"ר הכנסת יואל (יולי) אדלשטיין: "גם הוא השחיתות לא רחוקה ממנו. בוא נגיד שהוא לא תמים, מספיק להעיף מבט על מוסד הנשיאות הפרטי שלו, על סוכנות הנסיעות הפרטית שלו, ברצותו יטיס לחו"ל וכך הוא קונה את לבם של הח"כים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר