הישג ישראלי

חברה ישראלית זכתה בתואר אפליקציית השנה של אפל

החברה שנוסדה בשנת 2013 מפתחת יישומונים מתחום צילומי ועריכת הוידאו וזוכה בהכרתם של חברות הדיגיטל הגדולות בעולם. רוצים לעבוד בחברה? ייתכן ובקרוב תצא החברה לסבב גיוס נוסף (דיגיטל)

לייטריקס (צילום מסך מפייסבוק)

חברת לייטריקס הישראלית רשמה אתמול (ה') את אחד מהישגיה הגדולים, זאת לאחר שחברת אפל הכריזה על אפליקציית עריכת הווידאו Enlight Videoleap - של חברת הסטארטאפ הירושלמי - כאפליקציית השנה ל-2017. האפליקציה, שהושקה לפני כמה חודשים רשמה כבר למעלה מ-4 מיליון הורדות, האפליקציה מעניקה למשתמשים יכולות עריכת וידאו מתקדמות כגון הוספת שכבות לסרטון בזמן העריכה, תיקוני צבע, הוספת טקסט ואודיו ועוד. את האפליקציה ניתן להוריד ללא עלות אך על מנת להוסיף פיצ'רים מתקדמים יותר יש לשלם מחיר של מנוי שנתי, חודשי או חד פעמי.

על פי הדיווח ב'דה מרקר', לייטריקס התחילה את דרכה כחברה רווחית בעיקר בזכות שתי אפליקציות עריכת תמונות שפיתחה: Facetune ו-Enlight - אפליקציות בתשלום שכבר רשמו יותר מ-11 מיליון הורדות. באוגוסט 2015 השלימה החברה סבב גיוס ראשון של 10 מיליון דולר, אותו הובילה קרן ההון סיכון כרמל ונצ'רס מקבוצת ויולה.

החברה הוקמה ב-2013 על ידי חמישה מייסדים: ד"ר זאב פרבמן (מנכ"ל), ירון אינגר (סמנכ"ל טכנולוגיות), עמית גולדשטיין (סמנכ"ל כספים), ניר פוצ׳טר (סמנכ"ל שיווק) ואיתי צידון (מנהל פיתוח עסקי).

החברה מעסיקה 100 עובדים - שכמעט כולם עובדים מישראל, ומפעילה גם צוות קטן היושב בניו יורק ומתכוונת לגייס עוד 200 עובדים עד לסוף 2018. "כרגע אנחנו באמת לא רואים צורך בגיוס" אומר פרבמן. "אולי נגיע למסקנה שכדי לגדול מעבר ל-200 אנשים יהיה צורך לצאת לסבב גיוס נוסף, אך המודל הנוכחי מאוד מתגמל והצורך הזה לא קיים".

זאת לא הפעם הראשונה בה יישומי החברה נהנים מחשיפה רחבה, בעבר הוצגו היישומים בכנס המפתחים של פייסבוק ב-2014 וגם הגיעו למקום הראשון בדירוג האפליקציות בתשלום בחנות של אפל ביותר מ-128 מדינות. Facetune נבחרה על ידי אפל לאחת מהאפליקציות הטובות בחנות האפליקציות ב-2013, וכן נבחרה על ידי גוגל לאחת האפליקציות הטובות בחנות האפליקציות ב-2014. השנה זכתה גם Enlight בפרס Apple Design Awards.

החברה השיקה השנה גם את דורות ההמשך של שתי האפלקציות שלה: Facetune 2 - אפליקציה לעריכת תמונות סלפי בעלת יכולות זיהוי פנים גבוהה, ו-Enlight Photofox לעריכת תמונות מתקדמת. גם אפליקציות אלו הן חינמיות, ועל מנת לשדרג את השימוש בעוד פיצ'רים יש לשלם - גם כאן במודל של מנוי שנתי, חודשי או חד פעמי.

לדברי פרבמן, החברה עובדת כיום על פיתוח אפליקציות נוספות, ובהן עריכת מוזיקה, אפליקציית ציור וגם גרפיקה וקטורית (כמו אילוסטריטור של אדובי). "משמעות הזכייה היא לא רק תעודת כבוד מאפל, אנחנו רואים בכך גם קריצה מהחברה לגבי סוג המוצרים שהם אוהבים. כשהאפסטור נפתח למנויים היינו בין החברות הראשונות שעשו את זה, ואנחנו גם דוחפים לזה. קטגוריות המנוי של אפל בצמיחה, וזה אומר שבעתיד רמת המוצרים שנראה במובייל תמשיך לעלות בזכות עידוד המודל הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר