הפרשה מסתעפת

ראש לשכת השר ישראל כץ חשוד בפרשת השחיתות בראשל"צ

לא עוצרת בדוד ביטן: לאחר ראש המועצה המקורב לכחלון שנחשד במעורבות בפרשת השחיתות בראשון לציון, מתברר כי הפרשה מגיעה גם לאיש אמנו הקרוב של שר התחבורה (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
כץ וביטן. ארכיון (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

המקורב לשר התחבורה ישראל כץ שנחקר בלהב 433 לגבי פרשת השחיתות בראשון לציון הוא ראש לשכתו עידן פרץ, שבעבר שימש גם כעוזרו האישי - כך הותר לפרסום בסוף השבוע.

פרץ שוחרר בתנאים מגבילים לאחר שנחקר באזהרה בתיק 1803, בחשד שניסה לקדם עניינים הקשורים לקבלן שעבד מול עיריית הוד השרון. פטרונו הפוליטי, השר ישראל כץ עצמו אינו חשוד בפרשה זו.

בני משפחת הפשע ג'רושי, חוסאם ועדנאן, שנעצרו בפרשה המסועפת, הכחישו בעת שחררום מהמעצר כל קשר ליו"ר הקואליציה דוד ביטן - אחד החשודים המרכזיים בפרשה. עדנאן אמר לאחר שחרורו: "לא נתנו דבר לביטן", וחוסאם הוסיף: "הכול שקר וכזב, אנחנו היינו בני ערובה כדי לחפש את השם של דוד ביטן. אין לי קשר איתו. ראיתי אותו פעם אחת בחיי, מזמן, באקראי".

שלשום הוארך שוב מעצרו של ראש עיריית ראשון לציון דב צור, בחמישה ימים, שלאחריהם ישוחרר למעצר בית למשך 10 ימים ויורחק לחודש מהעירייה, בהסכמה. הוא חשוד בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים לגבי קידום אינטרסים בנוגע לאולם אירועים ולמתחם בנייה.

גם סגנו של צור, יוסי חממי, והמשנה לראש העיר, אייל מושיוב, יישארו במעצר למשך חמישה ימים נוספים שלאחריהם ישוחררו למעצר בית. פעיל הליכוד שפי ששון ושאול הכנעני, נהגו ועוזרו הפרלמנטרי של יו"ר הקואליציה דוד ביטן, לא הובאו להארכת מעצר נוספת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר