תקרית מביכה בחברון

מפקד בצה"ל גנב פירות מדוכן פלסטיני והושעה מתפקידו • צפו

מפקד בצה"ל ניצל הפוגה של הכוחות מטיפול במוקד הבעירה בעיר חברון בסוף השבוע, ולקח שלא ברשות פירות מדוכן של פלסטיני במקום. תיעוד המקרה הוביל להשעייתו המיידית (צבא)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: מתוך פייסבוק / ynet)

במהלך פעילות של כוח צה"ל היום (שבת) בעיר חברון, צולם מפקד בצה"ל כשהוא גונב פירות מדוכן השייך לפלסטינים. בעקבות כך הוא הושעה מתפקידו.

מתחקיר האירוע עולה, כי כוח מגדוד גבעתי שאחראי על גזרת חברון עסק בפעילות מבצעית כחלק מההיערכות לקראת הפרות הסדר באזור שבין השכונות הפלסטיניות ליישוב היהודי.

כאמור, מפקד הכיתה שפיקד על הכוח תועד לוקח תפוחי עץ עבורו ועבור חייליו, מדוכן שבעליו הפלסטיני עזב על רקע המהומות בעיר.

בצה"ל מדגישים, כי מדובר באירוע חריג שלא מעיד על תפקוד הכוחות ביהודה ובשומרון ובפרט בסוף השבוע האחרון, שהסתיים כידוע ללא הרוגים פלסטינים.

"הגדוד של גבעתי פועל בגזרת חברון כבר כמה חודשים", נמסר מהצבא, "וחייליו מתודרכים כל העת להימנע מאירועים ערכיים מסוג זה, בהם עלולים להיתקל יותר מכל גדוד אחר באיו"ש, בגלל רמת החיכוך הגבוהה עם האוכלוסייה הפלסטינית והיהודית".

בתגובה הרשמית של דובר צה"ל נכתב: "במהלך פעילות של כוחות צה"ל בחברון לקח מפקד פירות מדוכן השייך לפלסטינים. מדובר בהתנהגות שאינה עומדת בקנה אחד עם המצופה מחייל ומפקד בצה"ל. האירוע תוחקר בגדוד והמפקד הושעה מתפקידו ויטופל משמעתית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר