הרצליה

רוכב אופנוע התנגש בתחנת אוטובוס ונהרג

רוכב אופנוע כבן 30 נהרג הלילה (ראשון) בהרצליה, לאחר שהתנגש בתחנת אוטובוס ברחוב הרב קוק בעיר • בן 19 נפגע מפגיעת רכב בכניסה הדרומית לחיפה, ונפטר מפצעיו (חדשות)

תחנת האוטובוס (צילום: דוברות מד"א)

רוכב אופנוע כבן 30 נהרג הלילה (ראשון) בהרצליה, לאחר שהתנגש בתחנת אוטובוס ברחוב הרב קוק בעיר.

לאחר השעה 01:30 בלילה, התקלב דיווח במוקדי ההצלה, על אופנוע שהתנגש בתחנת אוטובוס. חובשי 'איחוד הצלה' וחובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לרוכב האופנוע, ולאחר שביצעו בו פעולות החייאה נאלצו לקבוע את מותו במקום.

אמיר דהרי, פרמדיק מד"א, סיפר: "כשהגענו המראה היה קשה, ראינו אופנוע מפורק בתוך תחנת אוטובוס ובסמוך שכב צעיר כבן 30 מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק, עם פגיעה רב מערכתית קשה. הענקנו לו טיפול רפואי ולאחר מאמצי החייאה נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

מדוברות 'איחוד הצלה' נמסר כי "צעיר שרכב על אופנוע נהרג בתאונה ברחוב הרב קוק בהרצליה. מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה מרחב דרור ביצעו בו פעולות החייאה בנסיון להציל את חייו אך בהגעת ניידת טיפול נמרץ נקבע מותו בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהם סבל".

כשעתיים קודם לכן, הולך רגל כבן 19, נפצע באורח אנוש מפגיעת רכב סמוך לצומת מת"ם שבכניסה הדרומית לחיפה. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים רמב"ם בעיר, תוך כדי ביצוע פעולות החייאה, אך כעבור כמה שעות הוא נפטר מפצעיו. במשטרה אומרים כי חצה את הכביש במעבר חציה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר