ירי הטילים; היום שאחרי

הרקטה בגן הילדים: "הנסים פה לא נגמרים"

הורי הילדים הלומדים בגן בשדרות, בו פגעה בליל שבת אחת מהרקטות ששוגרו מעזה לישראל, ליוו הבוקר את ילדיהם לגן - שם המתינו להם פסיכולוגים ועובדים סוציאליים (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ההורים מגיעים עם ילדיהם לגן רימון בשדרות (צילומים: רועי עידן, ynet)

עובדים סוציאליים ופסיכולוגים המתינו הבוקר (ראשון) בגן "רימון" בשדרות, לילדים בני ה-3 ו-4 שהגיעו למקום עם הוריהם, בעקבות פגיעת הרקטה במבנה הגן בליל שבת וכדי לסייע להם לאחר האירוע הטראומטי.

בתמונות מהמקום נראה כי בור נפער בחצר הגן ואחד מחלונותיו נסדק. חבלנים סרקו את שטח הגן, טיפסו על הגגות ואספו ממצאים במקום.

הורי הילדים שמעו כבר במהלך השבת על פגיעת הטיל ששוגר מעזה בשטח הגן של ילדיהם. אחד מהם, אוהד בשירי, אמר ל-ynet: "הגעתי לעיר לפני יותר מ-15 שנה, ובמהלך התקופה הזו הנסים לא נגמרים. מיום ליום כל שלב מלא בנסים. אבל אתה יודע, לא סומכים על הנס. צריך גם להשתדל ולפעול מעל ומעבר בכל מה שאפשר לעשות. בדרגים הגבוהים. אני מקווה שהדברים יגיעו גם לשם ושנראה בשורות וישועות".

לדבריו, "אנחנו לא בהיסטריה מזה, לא סיפרתי לילדה על הפגיעה. אנחנו משתדלים לתת לילדים תחושה טובה ובטוחה. בסופו של דבר, ברוך השם באמת - קורים נסים גדולים. זה קרה בשעה שאין ילדים בגן, אז לא ראינו לנכון לעשות מזה היסטריה גדולה".

בשירי הוסיף, כי "אפילו שפה בשדרות אנחנו מרגישים בטוחים ויש מי שדואג לנו, ברמה המערכתית-מדינית, אני חושב שצריך לעשות הרבה יותר בשביל להבטיח את השקט בגבולות, בעוטף עזה ומסביב".

טלי רחימוב, אם של ילד אחר, תיארה: "הילדים שאלו שאלות. המון שאלות. זה אירוע שמאוד הציף אותם. הם שאלו מה קרה, מה זה הבום. הם ראו חור בכביש. לכן אנחנו נותנים להם תשובות, אנחנו לא רוצים להשאיר אותם עם סימני שאלה. אני מקווה שיהיה שקט. הצוותים מלווים אותם, מספרים להם בשפה שלהם".

כזכור, מתוך הרקטות ששוגרו לעזה ושגרמו לשני נפגעי חרדה ונזק קל, יורטה אחת בידי מערכת 'כיפת ברזל', אחרת התפוצצה בחניה בין בנייני מגורים בשדרות בעיר ושלישית פגעה כאמור בגן הילדים.

הטיל בחצר הגן (צילום: דוברות המשטרה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר