הפיצוץ ביפו

המסרונים שהפלילו את בעלי חנות הטמבור

שלושה בני אדם נהרגו לפני כשבועיים בפיצוץ אדיר של חנות טמבור ביפו. מעצרו של בעל החנות הוארך שוב, לאחר שהוצגה תכתובת מסרונים בינו לבין אחד מעובדיו (אקטואליה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
זירת הפיצוץ ביפו, לפני שבועיים (צילום: איציק קליין)

מעצרו של בעל חנות הטמבור ביפו שבפיצוצה האדיר נהרגו 3 בני אדם, הוארך היום (ראשון) בעוד שבוע, לאחר שבפני בית משפט השלום בתל אביב הוצגו מסרונים המפלילים אותו לכאורה.

מתברר, כי במשטרה מחזיקים תכתובת מסרונים בין הבעלים סאבר סואעד לעובד שלו, שנשלחו כמה שעות לפני הפיצוץ, שבאחד מהם תואמה הצתת המבנה לפני כשבועיים.

כזכור, זמן קצר לאחר הפיצוץ העצום ברחוב יפת , עצרה המשטרה לחקירה את סואעד בחשד לגרימת מוות ברשלנות, במהלכה הטיחו בו החוקרים את חשדם שהצית בכוונה את החנות כדי לזכות בכספי הביטוח של החנות.

החשד עלה לאחר שבמשטרה גילו כי זמן מה לפני הפיצוץ סואעד הגדיל את הפרמיה של הביטוח, וכעת כאמור מתברר שבמשטרה מחזיקים ראיה אפשרית נוספת, שמחזקת את החשדות נגד סואעד.

בהתכתבות המדוברת כתב בעל החנות לאחד העובדים שלו, מספר שעות לפני הפיצוץ, הוא כתב לו בין היתר: "נפגש בבית העסק בשעות הערב". העובד עצור אף הוא בפרשה.

בעל החנות בבית המשפט (צילום: מוטי קמחי, ynet)

מפרקליטו, עו"ד ווליד כבוב, נמסר בתגובה: "סאבר מכחיש בכל תוקף את החשד שמייחסים לו וטוען לחפותו החל מהיום הראשון. נציג היחידה החוקרת הודה במסגרת הדיון שטרם הוטחה במרשי כל ראיה. מדובר בהתנהלות חמורה ובלתי ראויה. אני סמוך ובטוח שצדקת מרשי תוכח בפני בית המשפט. ספקולציות, השערות, הנחות יסוד ותזות לא מתקבלות בהליך המשפטי ומקומן בעיתונות. בית המשפט דן בראיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר