השתלחות חסרת רסן

נשיא טורקיה ארדואן: "ישראל מדינת טרור שרוצחת ילדים"

נשיא טורקיה נשאם בעיר סיוואס נאום בוטה נגד ישראל זאת לטענתו בשל יחסה של ישראל לפלסטינים "לא נפקיר את ירושלים לחסדה של מדינת רוצחת ילדים" (העולם הערבי)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

ישראל עשתה רבות למען החזרת היחסים הדיפלומטים עם טורקיה אך נראה כי ארדואן עושה הכל כדי להרוס אותם שוב. נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן כינה היום (א') את ישראל "מדינת טרור שרוצחת ילדים", והוסיף "שהוא "יילחם בכל האמצעים" נגד ההכרה האמריקנית בירושלים כבירת ישראל.

"פלסטין היא קורבן חף מפשע. באשר לישראל, היא מדינת טרור, כן, טרוריסטית!", אמר ארדואן במהלך נאום תוקפני שנשא בעיר סיוואס. "לא נפקיר את ירושלים לחסדי מדינה שרוצחת ילדים", אמר הנשיא הטורקי שלאחרונה הגדיל באופן משמעותי את כוחו.

זו לא ההתבטאות היחידה של ארדואן בנושא ביום חמישי אמר הנשיא הטורקי שהחלטת נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ להכיר בירושלים כבירת ישראל "דורסת את החוק הבינלאומי". ארודאןהאשים את טראמפ בהתעלמות מהחלטת האו"ם כשהכיר בירושלים כבירת ישראל ואמר ש"ההחלטה תצית את האזור". "היי טראמפ, מה אתה מנסה לעשות?", אמר ארדואן בנאום. לדבריו, "טראמפ רוצה להראות שהוא חזק וצודק, אך בפועל הוא טועה".

כזכור, שילמה ישראל פיצויים למשפחות מחבלי המרמרה ואף התנצלה בפני טורקיה על השתלטותה על הספינה זאת למרות שעל פי החוק הבינלאומי ישראל פעלה כשורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר