מאלעד לבית שמש

כששרוליק פרוש בא ללמוד ממוישה מונטג • צפו

ראש עיריית אלעד ישראל פרוש ערך היום (ראשון) סיור עבודה בבית שמש כאורחו של יו"ר ועדת תכנון ובניה משה מונטג, ידח עם אנשי אתרא קדישא, לקראת הרחבת אלעד (אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

ראש עיריית אלעד ישראל פרוש ערך היום (ראשון) סיור עבודה בבית שמש כאורחו של יו"ר ועדת תכנון ובניה משה מונטג, בהשתתפות יו"ר ועדת תכנון ובניה באלעד אברהם שטרן. בסיור השתתפו גם בכירי אתרא קדישא.

עם התרחבותה העתידית של אלעד נטלו יוזמה בעיר לפגישה משותפת של מחלקת הנדסה של עיריית אלעד, עם מחלקת הנדסה בבית שמש, העיר שבונה אלפי יחידות דירות עם ניסיון רב בגילוי מערות קבורה וקברים, כדי למנוע מצב שקברים שיתגלו ברגע האחרון יעכבו את הפרוייקט כולו.

בפגישה השתתפו אנשי אתרא קדישא, חזקיה קלמנוביץ ו נתן אטינגר, וכן מנהל אתרא קדישא באלעד דב זילברברג. כמו כן השתתפו מהנדס העיר בית שמש דני צרפתי, חברי מועצת העיר בית שמש שמעון גולדברג, אברהם נחמן פרנקל ו ישראל סילברסטיין. עוד השתתפו עוזרו של ראש העיר חיים מאיר רוזנפלד וכן נציגי מחלקת ההנדסה באלעד עקיבא כץ ואלחנן גרינברג.

יצויין כי במהלך הברית לבנו של יענקי קנייבסקי, נכדו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, פנה יו''ר דגל התורה ח"כ משה גפני לראש עיריית בית שמש משה אבוטבול בחיוך ושאל: "האם גם אני יכול להודיע על התמודדות לראשות העיר ותתמוך בי?".

מונטג התערב והשיב כי "עד פסח לא מדברים על הנושא", ואילו אבוטבול השיב כי "כל מי ששמו מוישה, ולא חשוב אם המדובר באבוטבול, גפני או מונטג, יקבל את התמיכה לרוץ לראשות העיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר