צפו בווידאו

הילד בן השש שהכניס להוריו 11 מיליון דולר בשנה

הערוץ הפופולארי בכיכובו של הילד הצליח לצבור מיליוני עוקבים, שצופים כיצד הילד בודק ומסקר צעצועים ומאכלים לילדים. הילד לא מסתפק בזה, וערוץ היוטיוב אותו הוא מפעיל ימשיך לפעול כרגיל (ברשת)

(צילום: מתוך ערוץ היוטיוב)

העולם הדיגיטלי שייך לצעירים? הסיפור הזה מגלה שחלק גדול ממנו אכן שייך לצעירים, ואפילו צעירים מאוד.ריאן, ילד בן 6 מפעיל ערוץ ביוטיוב, שהכניס לחשבון הבנק "שלו" בשנה החולפת 11 מיליון דולר מהערוץ. לערוץ היוטיוב של ריאן יש כבר למעלה מ 10 מיליון עוקבים שרואים את ריאן והוריו עורכים סקירות לצעצועים ולמזון המיועד לילדים, הערוץ החל לפעול במרס 2015. כשריאן היה סך הכל בן 4,

הוריו סיפרו כי ריאן אהב לראות סרטונים של יצירת משחקים - והוא שאל אותם אם הוא יכול לייצר סרטונים כאלה בעצמו.

כשהחל הערוץ לפעול בארבעת הוא לא הצליח למשוך אליו עוקבים וצפיות במשך ארבעה חודשים עד שהגיע סרטון שפורסם ב-1 ביולי, שבו תועד ריאן פותח ביצת ענק, שבה עשרות מכוניות צעצוע. הסרטון, שהפך לסופר ויראלי, זכה לכ-800 מיליון צפיות ברשת.

אתר The Verge דיווח כי הערוץ מספק למשפחה הכנסה של מיליון דולר מפרסומות מידי חודש כלומר ב-11 החודשים הראשונים של השנה הגיע הסכום שהניב ערוץ היוטיוב ל-11 מיליון דולר.

תופעת כוכבי רשת שהם בסך הכל ילדים שהוריהם משתמשים בהם כדי להתעששר אינה קטנה וניתן למצוא עוד אלפי ילדים שגרמו להורים להיות מאושרים ולא פחות מכך מעושרים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר