החשדות לשוחד

המשטרה: לא נמצאו ראיות נגד רמי לוי

המשטרה סוגרת את התיק נגד איש העסקים רמי לוי, לאחר שלא נמצאו ראיות לחשדות כי אשתו של ראש מועצת מבשרת ציון מונתה לתפקיד ברשת המרכולים בתמורה להטבות שונות (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
רמי לוי (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

תיק החקירה בעניינם של איש העסקים רמי לוי, ראש מועצת מבשרת ציון יורם שמעון ואמיר הוכברג בחשד לעבירות מרמה והפרת אמונים - נסגר על ידי המשטרה מחוסר ראיות.

"עם סיום החקירה, סבורה היחידה החוקרת כי לא נמצאה תשתית ראייתית מספקת לביסוס החשדות נגד השלושה", נכתב בהודעת אגף החקירות והמודיעין במשטרה. תיק החקירה יועבר בימים הקרובים לפרקליטות לצורך עיון והחלטה סופית.

סנגוריו של יורם שמעון, עורכי הדין אורי קינן ויחיאל אבישר, אמרו ל-ynet: "אנו שמחים שבמשטרה קיבלו את טענתנו בסופו של דבר, ומברכים על כך".

החשדות העיבו על שמו הטוב. רמי לוי מדליק משואה ביום העצמאות (צילום: לע"מ)

החקירה, שהתנהלה ביחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433 בשיתוף פרקליטות מחוז ירושלים, עסקה בקניון שהקים רמי לוי במבשרת ציון, בעלות של מיליוני שקלים. לפני כשלושה חודשים עוכב לוי לחקירה, בחשד למתן שוחד, עבירות מרמה והפרת אמונים.

יחד איתו נעצר ראש המועצה שמעון, בחשד שפעל להעניק לרמי לוי הטבות מס בשווי של 21 מיליון שקל. החשד העיקרי היה, כי לקראת סיום בניית הקניון ביקשו לוי ושותפו תוספות בנייה של כ-3,000 מ"ר של מסחר, והאישורים להרחבת הקניון התקבלו בתמיכת שמעון. עוד נטען, כי לוי נדרש לשלם היטלי השבחה של כ-20 מיליון שקלים וכי על פי החשד, מי שנחלץ לעזרתו היה ראש המועצה, שפעל בוועדה המקומית כדי להפחית את גובה ההיטלים.

בתמורה לאותן הטבות מונתה אשתו של ראש המועצה, ליאת שמעון, למנהלת השיווק של הקניון, ואילו עודד בר צבי, ראש מטה הבחירות של שמעון, מונה למנכ"ל הקניון - כך לפי החשדות שכעת כאמור נודע כי לא נמצאו להן תשתית ראייתית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר