הגנב האכזר נתפס

"עזר" לעיוור עם כרטיס האשראי - וגנב ממנו את הקצבה

בשבועות האחרונים לא ידע ג'וני בשלאווי את נפשו, לאחר שאדם ערל לב, ממנו ביקש בתמימות לעזור לו במשיכת כסף ממכונת הכספומט, ניצל את עיוורונו וגנב את קצבתו. לאחרונה הוא נתפס (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

בימים האחרונים עצרה המשטרה חשוד בגניבה אכזרית: עיוורונו של ג'וני בשלאווי, בן 42 מנצרת עילית, נוצלה בידי אדם שמשך בתחכום מחשבון הבנק את קצבת הבטחת ההכנסה החודשית שלו.

לפי הפרסום ב'ישראל היום', ג'וני התעוור בעקבות שלושה אירועים מוחיים שעבר בשנתיים האחרונות, ומאז אחותו, דינה רשאד, היא האפוטרופסית שלו. לדבריה, לפני כחודש החליט אחיה לצאת לראשונה לבדו מהבית כדי למשוך לעצמו כסף מהכספומט, ובגלל עיוורונו הוא ביקש עזרה מאדם שעמד לידו בתור ונתן לו בתמימות רבה את הקוד הסודי, כדי שימשוך עבורו.

אלא שאותו אדם הודיע לבשלאוי כי ניסיונו למשוך למענו כסף כשל, וכי כרטיס הכספומט שלו נבלע. דינה מתארת: "התקשרתי לבנק ואמרו לי לבוא בעוד יומיים כדי לקחת את הכרטיס שנבלע לכאורה. יומיים אחר כך ג'וני הלך עם הבן שלי למשוך כסף בדלפק של הסניף עצמו, אבל אז התקשרה אלי הפקידה ואמרה לי שמשכנו כבר את כל הכסף שהיה בחשבון של ג'וני".

"הייתי בשוק. קצבת הבטחת ההכנסה מסתכמת ב־1,600 שקלים בלבד, ובחשבון נשארו רק 250 שקלים. אמרתי לה שזה לא יכול להיות כי היינו אתמול בבית החולים ולא משכנו כלום. היא הופתעה מהתשובה, בדקה ואמרה שהיא מזהה שיום קודם לכן בוצעו שלוש משיכות מזומנים בהפרש של דקה זו מזו".

ג'וני ובני משפחתו התלוננו במשטרה, וזו "עשתה עבודה יפה ומהירה. המכרים שלי אמרו לי שאני צריכה ללחוץ ולהתקשר למשטרה כל הזמן ולא - הנושא לא יטופל, אבל עוד לפני שהתקשרתי אליהם הם התקשרו אלי, ואמרו לי שהם תפסו את החשוד בגניבה", אמרה האחות דינה.

וסגן ניצב משה וייצמן, מפקד תחנת משטרת נצרת עילית, מסכם: "בסך הכל נמשכו מחשבון הבנק שלו 1,400 שקלים והחשוד הודה בחקירתו כי משך את הכסף באמצעות כרטיס הכספומט של העיוור. אחרי ששאלנו אותו כיצד העז לנצל את נכותו ואת תמימותו של העיוור, הוא הדהים אותנו בתשובתו כאשר ניסה להסביר כי השאיר בחשבונו של העיוור 250 שקלים כדי שיספיקו לו לתרופות ולהתנהלותו היומיומית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר