תיעוד מדהים

"קרה לי נס חנוכה": הרב גולדשמידט הפתיע שוב את הרופאים

רק לפני מספר ימים פונה המשפיע ר' קלמן גולדשמידט לבית החולים במצב קשה לאחר שכליותיו פסקו מלתפקד, אולם כעת הוא שוב בביתו. "קרה לי נס חנוכה" הוא מספר. תיעוד (חרדים)

(צילומים: באדיבות המצלם / יוסי גולדשמידט)

"זה פשוט בגדר של נס", כך הגדיר מנהל המכון האונקולוגי בבית החולים הדסה עין כרם את השיפור במצבו של המשפיע החסידי הרב קלמן גולדשמידט לאחר ניתוח החירום שעבר בסוף השבוע האחרון. כזכור, בשבועות האחרונים חלה החמרה דרמטית במצבו של המשפיע שסובל מסרטן בשנים האחרונות וכליותיו פסקו מלתפקד. בעקבות ההחמרה, משפחתו פנתה לציבור בבקשה להרבות בתפילות לרפואתו.

רב הכותל מבקר את הרב גולדשמידט בבית החולים (באדיבות המצלם)

"זה לא מובן מאליו", אמר היום (שני) הרב גולדשמידט לאחר שחרורו מבית החולים. "זה לא מובן מאליו שאני יושב עכשיו כאן, בבית בהר נוף, רחוק מהדסה עין כרם. ביום רביעי שעבר הגעתי לבית החולים במצב קריטי, עם כליות שלא מתפקדות, ניבאו לי שם מיד שאני הולך להיות דבוק לדיאליזה עד סוף חיי - אבל הבורא החליט אחרת".

"הנה אני כאן, נס חנוכה" הוסיף הרב גולדשמידט. הפרופ' אמר שזה בגדר של נס. נס חנוכה בשבוע שחל בו, זה דבר עצום. אני לא חושב שיש לי זכות גדולה להגיע לכזה נס, הנס הזה הוא וודאי נס של כלל ישראל. שמעתי שהרבה התפללו עליי וקיבלו קבלות, אבל הפלא הגדול היה שמכיוון שהיה פה סתימת מערכות, כנראה בגלל שביקשו שיתפללו עבורי בברכת "אשר יצר"... אני בטוח שזה עשה את הפעולה".

משמחים את הרב גולדשמידט בבית החולים (באדיבות המצלם)

"אני רוצה להגיד לכם, שמי שזכה שהצטרף למעגל הנפלא הזה של אשר יצר, הוא מרבה לעצמו ולכל העולם רפואה. ההכרה הזו בטוב הזה, שהקב"ה הוא רופא כל בשר והוא מפליא לעשות - זה לא רק בעולם המוחשי שלנו, זה נכנס לעולם הננו, לעולם האטומי; גם שם הכל מאיתו יתברך. אני מודה לכל אלה שסייעו בעדי להגיע לכאן. מחר בעזרת השם אני אדליק נר חנוכה, עם הילדים והמשפחה. חנוכה שמח, להודות ולהלל" סיים.

עם שר הפנים אריה דרעי, לאחר שחרורו מבית החולים (צילום: יוסי גולדשמידט)
(צילום: יוסי גולדשמידט)

כזכור, לפני שלוש שנים חלה הרב גולדשמידט במחלת הסרטן, ולאורך השנים מצבו ידע עליות ומורדות. בחודש האחרון חלה החמרה קשה במצבו, כשבשבוע האחרון כליותיו פסקו מלתפקד. "הרופאים אמרו שהכליות שלו הלכו, אבל אנשים קיבלו על עצמם 'אשר יצר' לרפואתו, ומאז התחיל שיפור במצבו" סיפר קרוב משפחתו של הרב גולדשמידט.

"עדיין צריך להתפלל לרפואתו," מוסיף בנו של הרב גולדשמידט. "ברוך השם הצליחו לייצב את המצב בכליות והן חזרו לעבוד כבדרך נס, אבל הוא עדיין זקוק לתפילות". שמו לתפילה: הרב קלמן קלונימוס בן רחל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר