צפו בווידאו

עובר, בקושי: ניסים בלאק הגיע לריאליטי הישראלי

הראפר המצליח מסיאטל שבארה"ב, שעלה לישראל לפני כשנה וחצי לאחר טלטלות רבות בחייו האישיים, הופיע אמש בתכנית הריאליטי "הכוכב הבא" - והצליח בעיקר בגלל סיפור חייו המרתק • צפו (מוזיקה)

(צילום: באדיבות 'הכוכב הבא', קשת)

אמש (ראשון) הגיע הראפר החרדי ניסים בלאק לתכנית הריאליטי "הכוכב הבא" במטרה להלהיב את הצוות השיפוטי ולנסות לייצג את מדינת ישראל בתחרות השירה הבינלאומית "האירוויזיון".

בלאק שהרשים את הצוות בטרם החל לשיר, עם סיפור חייו המרתק והגלגולים הרבים שעבר עד שהגיע לישראל, עלה לשיר אך התקשה להמריא כהרגלו.

קצב ההצבעות היה בהתאם, ובלאק כמעט ולא חצה את הרף שמעביר אותו לשלביה הבאים של התכנית, אלא שלמזלו השופטים הסתקרנו מדמותו הצבעונית והחליטו להעביר אותו בכל זאת.

כידוע, ניסים בלאק גדל כנוצרי כשהוא בעצם נכד לסב מוסלמי. בעבר היה מוכר בעבר בשם דמיאן בלאק (D.BLACK) וסומן ככוכב עולה בשמי המוזיקה השחורה בעולם.

בעקבות מקרה טרגי שאירע לאחד מחבריו, התחיל הזמר והראפר מסיאטל לחפש משמעות לחייו ובשלב כלשהו עשה מהפך בחייו והתגייר. הוא שינה את שמו ל"ניסים" ויחד עם משפחתו המורחבת הפך לחסיד אמיתי ועלה יחד עם משפחתו לישראל, בה הוא מתגורר כבר כשנה וחצי.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר