השלום הספרדי

לצד אלי ישי: חבר ה'מועצת' שיבח את הגר"מ מזוז

חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס הגאון רבי ראובן אלבז, הגיע לאזכרה לבתו של מנהיג 'יחד' הגר"מ מזוז, ושיבח את פעילותו, כשלצדו אלי ישי: "מוסר את נפשו למען עם ישראל" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"ר אלבז והגר"מ מאזוז, הערב (צילום: מתוך השידור חי )

השלום הספרדי: חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי ראובן אלבז הגיע הערב (שני) למסור שיעור בבית המדרש 'כסא רחמים' בראשות הגאון רבי מאיר מאזוז, מנהיגה הרוחני של מפלגת 'יחד', זאת במסגרת האזכרה לגב' גאולה מאזוז ע"ה, במלאות השלושים לפטירתה.

בדברי הפתיחה, הפליג הגר"ר אלבז בשבחו של הגר"מ מאזוז: "כבוד מורנו ורבינו, עם כל התארים... מה אני שבכלל אני יכול להגיד עליו, מה גדולתו, גאונותו גדולה, כל העם רואים אותה מקטון ועד גדול".

חבר המועצת המשיך בדבריו על מנהיגה הרוחני של מפלגת 'יחד', כשלצדו אלי ישי, ואמר: "העיקר המסירות נפש של כבוד מורנו ורבנו, הוא ממש מוסר את נפשו בשביל כלל ישראל. ממש, מוסר את נפשו בשביל כלל ישראל. איך להגדיל את התורה, 'וראו כל עמי הארץ', כל אדם ואדם ייכנס לפה...".

בסיום דבריו, פנה הגר"ר אלבז לגר"מ מאזוז: "מי אני, הדיוט שמברך את כבוד ראש הישיבה, שה' ייתן לו את הכוח, ייתן לו את הסבלנות, את הבריאות, את כל האפשרויות, להמשיך ולהזריח את אור התורה והקדושה, לקרב את ישראל לאביהם שבשמיים". הרב סיים את דבריו ופנה לרב מאזוז: "מחילה כבוד הרב, יברך אותי רבינו, שנזכה ללמוד וללמד".

כזכור, הגר"ר אלבז והגר"מ מאזוז נפגשו לראשונה לפני כחודשיים בביתו של הנגיד ר' אייל משיח, שבביתו התקיים הכינוס ההיסטורי בו השתתפו גם נשיא המועצת ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן והראשל"צ הגר"ש עמאר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר