יו"ר ש"ס מצטרף לליצמן?

השר דרעי: "אם חוק המרכולים לא יעבור הלילה - אתפטר"

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי מעביר מסר מאיים לראש הממשלה בנימין נתניהו: "אם חוק המרכולים לא יעבור - אתפטר הערב מתפקידי כשר הפנים". בכירים בקואליציה: יריב לוין מעכב את החוק (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו ודרעי (צילום: פלאש 90)

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי העביר הערב (שני) מסר לראש הממשלה בנימין נתניהו לפיו "אם חוק המרכולים לא יעבור -אתפטר עוד הערב מתפקידי כשר הפנים". איומו של דרעי להתפטר, כפי שעשה ח"כ יעקב ליצמן, מגיע על רקע הקושי של הקואליציה להשיג בשעות אלו רוב לחוק המרכולים.

עדכון, 21:00: ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע הישר מנתב"ג למשכן הכנסת והוא מנהל את המגעים מקרוב. בקואליציה מעריכים כי הושג רוב לאישור החוק.

יודגש, כי מדובר בחוק המרכולים המרוכך, כך שהוא לא כולל את העיר תל אביב - בה המרכולים ימשיכו להיות פתוחים בשבתות. כפי שנחשף מוקדם יותר ב"כיכר השבת", דרעי התבטא הצהריים: "אם הממשלה לא יכולה להעביר חוק ממשלתי - אין לה זכות קיום".

יצוין, כי רוה"מ נתניהו נחת הערב בישראל והוא עושה את דרכו למשכן הכנסת בכדי לנסות ולפתור את המשבר החדש-ישן.

בשעות הצהריים האשימו בכירים בקואליציה בשיחה עם "כיכר השבת" כי מי שעומד מאחורי ההתנגדות לחוק המרכולים הוא השר יריב לוין החושש שאישור החוק יועיל לכוחו של יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד.

כזכור, בשבוע האחרון, לאחר שחוק המרכולים לא אושר במליאת הכנסת כפי שהבטיח נתניהו, בסיעת ש"ס הדפו את הביקורת נגד המפלגות החרדיות.

יצוין, כי במידה ודרעי יממש את האיום, הרי שהוא לא יחזור אל הכנסת כח"כ, שכן הוא התפטר מתפקידו לטובת ח"כ מיכאל מלכיאלי - שלא במסגרת החוק הנורבגי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר