הבוקר שאחרי

פטירת מרן הרב שטיינמן זצ"ל בשערי העיתונים • סיקור

הסתלקותו של מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון לייב שטיינמן זצ"ל והלווית הענק לה זכה, "כובשת" הבוקר את שערי העיתונים בתקשורת הכללית כמו גם זו החרדית • סיקור (מדיה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
שערי 'ידיעות' ו'יתד נאמן', הבוקר (צילומסך)

הסתלקותו של מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון לייב שטיינמן זצ"ל, "כובשת" הבוקר את שערי העיתונים בתקשורת הכללית כמו גם זו החרדית.

העיתון "יתד נאמן" מופיע בשער מסורתי שמזכיר את השערים של בטאון תנועת 'דגל התורה' לאחר הסתלקותם של מרנן ראש הישיבה הגראמ"מ שך זצ"ל ופוסק הדור הגרי"ש אלישיב זצ"ל.

"אבי אבי רכב ישראל ופרשיו", נכתב בכותרת לצד תמונת מרן זצ"ל, ותחתיה תמונת מאות האלפים שליוו את מרן בדרכו האחרונה תחת הכותרת "ויהי בנסוע הארון".

העיתון "המודיע" בכותרת הראשית - "מרן הגאון רבי אהרון יהודה ליב שטיינמן זצוק"ל", ולצדה מאמר מערכת, תחת הוכתרת: "שר וגדול נפל בישראל". באוזן שמאל ידיעה על "בנסוע הארון", מסע הלוויה ההמוני.

העיתון "המבשר" מכריז בכותרת שחורה: "מי יפרק הויות ומי יתרץ שברים, מרן ראש הישיבה איננו". במאמר מערכת תחת הכותרת "אבד רבן של כל בני הגולה", מפרט העיתון את מנהיגותו הציבורית של מרן ראש הישיבה זצ"ל כפי שבאה לידי ביטוי במהלך שנות חייו.

בטאון "הפלג הירושלמי", "הפלס", שכידוע מרן זצ"ל נלחם נגדם במלחמת חורמה, הוא העיתון שמדווח בצורה המינורית ביותר על הפטירה, אמנם בכותרת הראשית אך לצדה כותרת רגילה נגד חוק הגיוס וההתייצבות בלשכותה גיוס.

בעיתון "ידיעות אחרונות", הקדישו חלק ניכר מהכותרת הראשית לפטירה תחת הכותרת: "גדול הדור", לצד תמונתו של מרן ראש הישיבה זצ"ל ותמונת מאות האלפים כמו גם תיאור נרחב ממסע ההלוויה בו השתתפו 200 אלף בני אדם, לטענת העיתון.

בעיתון "ישראל היום", הוקדש מרבית עמוד השער להסתלקותו של מרן ובכותרת נכתב: "מותו של מנהיג", לצד תמונתו ותמונה ממסע ההלוויה.

"מאות אלפים ליוו למנוחות את הרב שטיינמן", כותב העיתון שמזכיר את צוואתו לקבור אותו בין אנשים פשוטים כמו גם ההספדים של ראשי המדינה. בטורים מיוחדים מתארים יהודה שלזינגר וד"ר חיים שיין את דמותו הנדירה והייחודית של מרן הגראי" שטיינמן זצ"ל.

עיתון "הארץ", שם על מרבית הכותרת הראשית תמונה ממסע הלוויה ומתחתיה הכותרת: "מנהיג הציבור החרדי הרב אהרון שטיינמן מת בגיל 104".

עיתון "מעריב" מדווח בחלקו התחתון של עמוד השער על הפטירה תחת הכותרת: "פרידה מגדול הדור", ולצדה תמונת מרן זצ"ל ותמונה הרבבות במסע הלוויה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר