הצהרת תובע נגד תוקפי הרופא בביתר עילית

המשטרה הודיעה כי תגיש היום הצהרת תובע נגד ארבעת החשודים בתקיפת הרופא בקופת החולים. הארבעה תושבי ביתר עילית טוענים כי הרופא תקף אותם וסירב לטפל (חרדים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
תיעוד האירוע (צילום: מצלמות אבטחה / דוברות המשטרה)

היום (חמישי) תגיש המשטרה הצהרת תובע נגד החשודים שתקפו צוות רפואי בקופת חולים בביתר עלית.

במהלך השבת האחרונה, נעצרו 4 חשודים, אב ושלושת ילדיו תושבי העיר ביתר עלית. לאחר שתקפו באלימות קשה רופא ואח במרפאת מאוחדת בעיר וגרמו לפציעתו של הרופא. ה-4 נחקרו בחשד לתקיפה בנסיבות מחמירות, איומים והחזקת סכין.

הארבעה סיפרו להגנתם כי בצהרי שבת קודש, אחד מהם נחתך ונחבל באופן קשה בידו, דבר שחייב אותם לפנות באופן דחוף למרפאה הקרובה ביותר - מרפאת מאוחדת. שם, חרף הפציעה הקשה והדימום הרב מהחתך, לטענתם, הרופא והאח במרפאה, מסיבה שאינה ברורה, סרבו להעניק טיפול רפואי לפצוע, דבר שגרר חילופי דברים בין הצדדים.

לטענת העצורים, בשלב מסויים החל הרופא לתקוף באגרופים אחד מהם, דבר שגרר תיגרה במקום, ממנה נחבל אחד מהמלווים והרופא.

תיעוד האירוע

בדיון השבוע הודה נציג המשטרה כי בכוונת המשטרה לחקור גם את הרופא באזהרה כחשוד. נציין כי מאוחר יותר נתפרה ידו של הפצוע בכ-10 תפרים.

באגון חוננו אומרים כי "לאחר הדיון הזדרזה המשטרה לפרסם לכלי התקשורת סרטונים מהארוע, וזאת לאחר שבדיון סרב נציג המשטרה לאפשר לסנגור לצפות בסרטונים תוך שהוא טוען כי מדובר בחומר חקירה חסוי אשר חשיפתו תפגע בחקירה".

"מדובר בסרטונים חלקיים, אשר מסתירים את תחילת הארוע שבו תקף הרופא ראשון את אחד מהמלווים באגרופים לפניו" אמרו מקורבים למשפחת הפצוע. "מדובר ברופא שיש לשלול את תעודתו, לא רק שסרב להעניק טיפול רפואי לפצוע, וזאת בניגוד לשבועת הרופאים ולאתיקה המקצועית, הוא גם החל לתקוף את המלווים ולעורר פרובוקציה במקום. בכוונתנו לפעול להשעייתו המידית", הוסיפו.

לאחר הדיון אתמול מסר עו"ד אביחי חג'בי אשר ייצג את הארבעה מטעם ארגון חוננו כי "חבל שמשטרת ישראל עוצרת את האנשים שהגיעו להגיש תלונה לאחר שהותקפו על ידי הרופא כשהגיעו לבקש טיפול. הנסיון לצייר תקיפה על רקע גזעני הינו נסיון שנועד מלכתחילה לכשלון".

כאמור היום בשעה הקרובה תגיש המשטרה בבית משפט השלום בירושלים הצהרת תובע ובקשה להארכת מעצרם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר