"חבל לי שזה מסתיים"

הפתעה ב'כאן': החוזה עם דוד חכם לא יוארך

בתאגיד השידור הישראלי 'כאן' החליטו שלא להאריך את החוזה עם השדרן דוד חכם שהגיש מדי בוקר תוכנית אקטואלית ב'כאן מורשת' • חכם: "חבל לי מאוד שעניין זה הסתיים" (ברנז'ה)

דוד חכם, ארכיון (צילום: מתוך הטוויטר של דוד חכם)

בצעד מפתיע החליטו בתאגיד השידור הישראלי 'כאן' שלא להאריך את החוזה עם השדרן דוד חכם שהגיש מדי בוקר תוכנית אקטואלית ב'כאן מורשת'.

"‏היום זומנתי לשיחה עם מנהלת התוכן של כאן מורשת הגב' גריזים מגן ועם מנהל הרדיו בתאגיד מר לי אור אברבך ובה נאמר לי שעקב קיצוצים לפרילנסרים, החוזה שלי על הגשת תוכנית הבוקר במורשת המסתיים בסוף החודש לא יוארך", כתב דוד חכם בדף הפייסבוק שלו.

חכם הוסיף וכתב כי אינו מצטער על עמידתו האיתנה "לצידה של עורכת התוכנית שהצליחה להביא תוכנית ברמה הגבוהה ביותר שיש, הגב' ילנה רוטנשטיין, שפוטרה לדעתי ללא שום הסבר המניח את הדעת וכעת עניני פיטוריה נמצאים בהליך משפטי".

"לאורך כל התקופה האחרונה נאמר לי כמה פעמים על ידי המנהלים שהם מעריכים ומוקירים את עבודתי במורשת ומבחינתם התוכנית שלי היא תוכנית הדגל במורשת", הוסיף חכם.

חכם הוסיף כי "בהודעה היום נמסר לי שהפיטורים הם בגלל קיצוצים לפרילנסרים ובגלל שבשבועות האחרונים מאז פיטוריה של העורכת התוכנית לא ממש חזקה. השתדלתי מאוד בכל התקופה האחרונה להביא את תוכנית האקטואליה החרדית בכל בוקר בכאן מורשת עם המרואיינים הכי הכי וחבל לי מאוד שעניין זה הסתיים".

כפי שנחשף מוקדם יותר ב"כיכר השבת", העיתונאים מנדי גרוזמן ואלי ביתאן מנהלים מגעים מתקדמים עם כאן להגשת רצועה יומית וככל הנראה צפויים להיום משובצים במקומו של חכם.

מנדי גרוזמן הוא עיתונאי חרדי, חסיד חב"ד, מהבולטים במגזר. עד לאחרונה כיהן ככתב ופרשן לענייני חרדים בעיתון הדתי לאומי מקור ראשון ומגיש התוכנית "התוועדות" בכאן מורשת שזוכה להצלחה במגזר הדתי והחרדי.

אלי ביתאן הוא עיתונאי חרדי, שכתב בין השאר בעיתון בקהילה ושימש כעורך ב'בחדרי חרדים'. לפני כמה חודשים נשא ביתאן נאום בכנס של השמאל הקיצוני בכיכר רבין מה שהביא בין היתר להפסקת עבודתו בכלי התקשורת בהם עבד.

מכאן בהרצה נמסר: "עם סיום החוזה של חכם בכאן מורשת בסוף השנה, אנו מודים לו תרומתו בכאן מורשת ומאחלים לו הצלחה רבה בדרכו המקצועית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר