עשרת הדברות השבועיות: הלווית הגראי"ל שטיינמן

לשם שינוי, משהו אחד רציני ומרגש - בין תשע הדברות האחרות, השנונות (סאטירה)

אריאל שרפר | כיכר השבת |
אריאל שרפר (צילום: אישי)

1. ראש הממשלה נתניהו היה מוכן לבלוע צפרדע מול נשיא צרפת מקרון כדי שיתמוך בהצהרת טראמפ, אבל אז הוא נזכר שזה לא כשר ושנושא השבת עדיין במשבר...

2. בארוחת הבוקר עם נציגי האיחוד האירופי נתניהו אכל רק סלט. כנראה הוא חשב שזה הדבר הבריא היחיד שהיה בחדר...

3. דרעי איים בהתפטרות אם חוק המרכולים לא יעבור בכנסת. אומרים שליצמן אמר לו שמאז שהוא לא שר הבריאות הוא מרגיש הרבה יותר טוב, אז אולי אם דרעי לא יהיה שר הפנים ישכחו לו את ה-"תצא בחוץ".

4. אומרים שיאיר לפיד הזמין את חברי יש עתיד להדלקת השטח. הם יצאו לשדרות רוטשילד בת"א בשלישי בערב וכיבו בתותחי מים את החנוכיות המעטות בחלונות...

5. מפלגת המחנה הציוני פרסמה תכנית למלחמה בשחיתות. התכניות הבאות: העלמת דאע"ש ואיראן, תבוסת אסד והבאת המשיח (אחרי הבחירות).

6. בנט הודיע שיתמודד על ראשות הממשלה. נתניהו אמר לשרה: כמה טוב שיש עוד משהו בעייתי שצריך להתמודד איתו...

7. המפכ"ל הדליק נר ראשון בכותל. כשאף אחד לא הסתכל הוא נשף על השמש והביע משאלה שחוק ההמלצות יעלם באותה מהירות כמו הנר שכבה.

8. שגריר ארה"ב בישראל דייויד פרידמן בירך 'שהחיינו' בהדלקת נר שני. זו פשוט הפעם הראשונה בשבילו שהוא מדליק נר חנוכה בחנוכה!

9. אבו מאזן אמר שארה"ב לא תתווך יותר בין ישראל לפלסטינים ושטראמפ הביא להם את סטירת המאה במקום עסקת המאה. כנראה שהשמועה נכונה ואובמה משלים הכנסה ככותב נאומים לאבו מאזן...

10. ולסיום, משהו קצת רציני: בני ברק רשמה ביום שלישי השבוע שיא חדש: היום הכי פקוק בשנים האחרונות ואף נהג לא התלונן. כנראה שבכל זאת יש יחידי סגולה שמסוגלים לגרום לעם ישראל לעצור הכל - ולבכות בשקט יחד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר