נצרת עילית

רונן פלוט בניחום האבלים: "רחוב על שם מרן"

ראש עיריית נצרת עילית רונן פלוט הגיע לניחום אבלים בבית משפחת מרן הגראי"ל שטיינמן זצוק"ל שם ביקש מבני המשפחה את רשותם לקרוא לרחוב בעירו על שם מרן (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

ביום שישי האחרון הגיע ראש עיריית נצרת עילית רונן פלוט, כשהוא מלווה ברב העיר הגר"י הרצל יחד עם יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני, ח"כ יעקב אשר ויו"ר דגל התורה נצרת עילית גרשון ברלין, לניחום אבלים במעונו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן זצ"ל.

פלוט ניחם את בניו של מרן ראש הישיבה והביע את התרגשותו מצניעותו ופשטותן של אביהם הגדול שזכה עוד להכירו.
"עם ישראל איבד מנהיג גדול. הרב אהרון לייב שטיינמן: גדול בתורה, במסירות הנפש ובמידות. זכיתי להכירו ולשוחח עמו על נצרת עילית שהייתה קרובה ללבו ולראות מקרוב את חשיבות הרוח על החומר וצניעות מהי", ציין פלוט בדברי התנחומים.

לאחר מכן ביקש ראש עיריית נצרת עילית את הסכמתם להנציח את זכרו של המנהיג הרוחני בשכונה החרדית שבה תמך נצרת עילית הר יונה ג' השכונה החרדית, ולערוך מעמד קריאת רחוב על שם רבן של ישראל מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן זצ"ל.

בני המשפחה נתנו את הסכמתם ואכן לקראת מלאות השלושים להסתלקותו של מרן ראש הישיבה יתקיים טקס מכובד בהשתתפות רבנים ואישי ציבור ובהם ח"כ משה גפני בשכונה החרדית בקריאת רחוב על שם מרן ראש הישיבה.

כבר במהלך יום הפטירה התקשר ראש עיריית נצרת עילית רונן פלוט לח"כ גפני והודיע לו על רצונו לקרוא רחוב בשכונה החרדית על שם מרן ראש הישיבה. רונן פלוט הדגיש בדבריו שזכה להיות אצל מרן ראש הישיבה ולדבר איתו על נצרת עילית כשמרן הגראי"ל תמך ועודד מאוד אנשים לבוא ולהתיישב בעיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר