האור שבחיי - הפקת אופנה שכולה אור

ברוכה הבאה לעולם המאמע. המעבר בין הסתיו לחורף מביא איתו את אוסף החוויות מהיותינו ילדים. ברוח ימי החנוכה מביאה היועצת התקשורת מירי רחימי ארבע נשים שמספרות על האור שמביא איתו הילד וכמובן על האור שבימי חנוכה (סטייל, שיווקי)

הפקת אופנה שכולה אור (צילום רינה קליין ל-catimini)

יזום והפקה : מירי רחימי MR-PR
צילום: רינה קליין
סטיילינג :חיה אדלר ל-catimini - המותג הצרפתי האקסקלוסיבי לבגדי ילדים
עיצוב סט: מינה איזנשטרק

המאפרת אסתי סוקולובסקי

כשאסימונים יורדים

הבנות שלי הן ממש אני, אני יכולה לומר לך כשאני חוזרת הביתה מלאת סיפוק אמיתי מהעבודה, אני רואה איך הבנות שלי מוקירות את זה. באחת הפעמים חזרתי כל כך מרוצה ומלאת שמחה, הדר מגיעה אליי ואומרת לי: "אמא את לא מבינה איך חכיתי לך" - זה ממלא את ליבי ואז אני איתה כולי בנוכחות מלאה רק איתה ואז אני אומרת לעצמי זאת את איך שאת מעריכה את עצמך הילדים שלך מעריכים אותך עוד יותר...

האינטראקציה בין חגית להדר לפעמים מפעימה פעימה כמו שלמשל הן בחדר משחקות ופתאום הדר אומרת לחגית "אם את לא תאספי את כל המשחקים לא יהיו הפתעות, מתנות ואיפור" וזאת בדיוק אני וששמעתי את זה פשוט חייכתי לעצמי וזה מרומם אותי בחוויות הקטנות האלו כל פעם מחדש.

נקודות אופי מנוף ילדותי אצל ילדיי: כל משפחתי ובמיוחד אני אוהבים לשיר, לא שאני חושבת שהקול שלי עובר במה אבל אני בטוחה שאני לא מזייפת...מגיל מאוד צעיר הדר וחגית הם ממש שרות מילים מדויקות "אחד על אחד" ואני פשוט מלאת גאווה איתן. בילדותי הייתי ילדה כזו "טום בוי" שלא מתאפרת ומתגנדרת כל הזמן, הייתי עסוקה באומנות בלצייר אנשים ופה הייתי שואבת השראה, וכשהתחתנתי בעלי זה שדחף אותי לקחת את הכשרון הזה של אומנות "אם את יודעת לצייר אנשים, את תדעי גם לאפר אותם", וזה היופי הזה שעבר ב-DNA לבנותיי, הן ממש נולדו עם החוש הזה של אומנות וזה משמח אותי.

אין יותר מתענוג אחד גדול לעשות את זה שאת טובה בו במיוחד שזה זורם לך בדם בצורה הטבעית אלא שלי זה הגיע מאומנות.

האור שביילדי

בכל התהליך הזה שעברנו עם המחלה של הדר, אמרו אי אלו אנשים שזה הורס את הזוגיות והרבה לא מצליחים להחזיק את המשפחה, ואני אומרת לך הילדה הזו היא אור היא גרמה לנו לזוגיות מושלמת , כזו שלבני 60 אין, זה לדעת לשמוח באמת, לחיות להעריך את החיים והאנשים סביבנו, סיפוק אדיר שיש לך חיים שאת קמה בריאה ונושמת! זה מעבר ליכולת ההסברה. להודות מתוך הכאב התחלנו את המסע הזה בהודיה "מזמור לתודה" ושחררנו וסיימנו את זה בהודיה ב"ה .

ימי החנוכה זה הזמן בשנה שאני הכי מאוהבת בו

בילדותי אני זוכרת את אבא שלי חוזר מתפילת ערבית עם ערימת סופגניות, אנחנו יושבים עם כל המשפחה והוא לא מתחיל עד שכולם יושבים ואז מתחילים לשיר את כל השירים של חנוכה מההתחלה ועד הסוף עם ריקודים ומעגלים כזה... החוויה הזו ממש ממש בתוכי כך שהורי הנחילו לנו את האהבה לימים האלו עם המשפחתיות לנו ואני משדרת את זה גם לילדיי.

תמיד שנכנסים אליי בחנוכה הבייתה אומרים לי "מה פתחת גן?", כן כי חשוב לי להעביר את כל הסמממנים של חנוכה בקישוטים בכל הבית זה ממש מחזיר אותי אחורה וזה תענוג.

איזה סופגנייה אהובה עליך?

ריבה

***

"צריך שכל איש ידע ויבין, שבתוך תוכו דולק נר, ואין נרו שלו כנר חברו, ואין איש שאין לו נר. וצריך שכל איש ידע ויבין, שעליו לעמול ולגלות את אור הנר ברבים, ולהדליקו לאבוקה גדולה ולהאיר את העולם כולו" - הרב קוק

השחקנית רחלי מורגנשטרן

ילדיי הם שיקוף שלי

כשאני רואה את הילדים שלי שמקבלים כל אחד מהסביבה בשוני שלו, אני מבינה שאיך שלא יהיה זה מציב אותי במקום של חיבה לזולת. גם ברגעים שהכי פחות בא לך אני נזכרת בילדיי, כמו למשל הרגע הזה שהם שמחים גם מהדברים הכי קטנים אני יכולה לשים להם מוזיקה בבית והם מבחינתם על "גג העולם" זה נדיר בעיניי כי זו היכולת ללמוד זאת מגיל מאוד צעיר.

זה מרגש אותי זה נותן לי פורפורציות בחיים איך אני לומדת מהם... במיוחד הרגעים האלו שהם לוקחים אוויר ככה לבד שהם עצבניים או משהו לא הולך כשורה זה מרגיש לי הכי רחלי שיש ואז אני מתפוצצת מצחוק כי זו אני.

צייני נקודות אופי מילדותך אשר את רואה אצל ילדך

היכולת להשיג כל דבר באמצעות חיוך ומילה טובה. להפוך עונש לדבר חיובי - לעשות מלימון לימונדה, ליהנות ולשמוח מהקיים. אני יכולה לומר לבת שלי: את עכשיו לא יכולה לקבל את החטיף הזה, אז היא עונה לי "טוב מעולה ממילא זה לא כל כך בריא" ואני מתגלגלת מצחוק בלב כי אני אומרת החיים הזו היא שלי.

האור שבבית

כשאריה הראשון שלי נולד, הוא הביא אותו חכמה והבנה של אחריות והפך אותי מאישה לאמא כך שנהייתי כל כל כך רגישה, וכשנעמה נולדה היא הביאה איתה המון שמחה ואופטימיות ואביגיל הקטנה אני יכולה לומר לך שאני עדיין לומדת אותה: היא עצמאית ועושה לי בית ספר שאי אפשר לתאר אבל יש לי הרגשה שהניצנים של החוש הומור שלה גוברים על שלי...

חנוכה הוא חג משפחתי, מה הכי אהבת בהיותך ילדה בחג הזה?

בחנוכה אני זוכרת את ההתאספות המשפחתית סביב אור הנרות רוקדים במעגל ושרים יחד זו הייתה חוויה מאוד עוצמתית עבורי. אני נזכרת בזה ויש לי דמעות בעיניים וממש חשוב לי להעביר זאת לילדיי ממש אחרי כל הדלקה אנחנו רוקדים ושרים...

איזה סופגניה אהובה עליך?

ריבת חלב

***

מאפרת ומעצבת השיער חני וינברגר

השיקוף של ילדיי הוא נדיר כי זה יכול להיות בכל דבר קטן בהתנהלות שלהן

היה בוקר אחד שהקטנה נועה שאלה אותי: "אמא אולי תמצאי מאפרת אחרת? ותשארי איתנו", ואז הגדולה תמר מדברת איתה ואומרת לה "אמא מאפרת הכי יפה - את רוצה שהכלה תצא יפה לא?" - זה היה מחמם לי את הלב כי זה ממש הרגיש לי שאני זאת שמנחילה להם את הרצון הזה של נתינה כי זה לא מובן מאליו שיש זמנים שאמא גם לאחרים ולא רק להן.

יש תמימות כל כך יפה אצל ילדים: "אמא, שהמשיח יבוא אנחנו נראה את סבא", ככה הן מנחמות את סבתא שלהן ואותי, האמונה הזו זה ממש מחזקת אותי ואני אומרת לעצמי כמה שהיא קטנה והיא מאמינה, מפה זה ממש להתחזק ולגדול אי אפשר אחרת!

תמר סיפרה לי השבוע על סיפור של שתי יהודיות שגדלו במנזר ואיך הם שמרו על היהדות שלהן ואיך שסבתא שלהן אמרה: "לא משנה לאן החיים יובילו אתכם תמיד תיהיו יהודיות בלב", ואז ששמעתי את זה מה מבתי הבנתי את העוצמה האמיתית הזו שהכי הכניסה לי, כל אותו היום התהלכתי בהרגשה של היותי יהודייה ועל הדרך שאני מנחילה לילדיי והם לי בחזרה.

הייתי פעם ילדה והיום הם ילדיי

עקשנות בילדותי הייתה מנת חלקי בכל יום ואני רואה את זה אצל בנותיי, כשהיא רוצה משהו אף אחד לא יעצור אותה בדרכה, היא תתחיל לצייר ואם זה לא יוצא מושלם היא תתחיל מחדש עד שיצא לך כמו שהיא דמיינה ורצתה, ובכלל לראות את הגדולה שלי עם הסדר והנקיון כמו שהייתי אני , איך שהיא מסדרת את התיק שלה, החולצה, החצאית, הגרביים ואפילו הגומיה. היא לא הולכת לישון עד שהיא מסדרת הכל פיקס.

מה האור שהביא איתו הילד לחייך?

תמר נתנה לי להבין מה זו מסירות לוותר על עצמך בשביל הילד. נועה לימדה אותנו שיש מקום ואהבה של אמא לכולם, שימי הקטן הביא איתו את הדאגה האמיתית וכמובן שאהבה שאינה תלויה בדבר גם כשהוא מעיר אותך ב3 בלילה שאת כולך עייפה והוא רוצה לשחק בלגו הלב שלך מתפוצץ מאהבה....

חנוכה הוא חג משפחתי, מה הכי אהבת בהיותך ילדה בחג הזה?

טקס הדלקת נרות משפחתי ואכילת סופגניות ולביבות יחד כולם זו הרגשה כל כך מסויימת שמתאימה לימים הללו, חורף, שום דבר לא מעניין אותך בחוץ רק הנרו ,המשפחה וכמובן הסופגניות שאז הייתי אוכלת אותה מכל הצדדים בכדי להגיע לריבה מי היה מאמין שהיום אני בכלל לא אוהבת סופגניה ואם כבר אז שוקולד.

***

בלוגרית ואמא במשרה מלאה אביגיל רחל רבלו – נמני

לראשונה בהייותי אמא לפני שמונה חודשים הבנתי המון על ילדיי כמוני

שלוי יצחק רוצה לישון הוא ממש מחכה שאני אסתכל עליו ואז הוא עוצם עין, תשומת הלב שלי מאוד מחזקת אותו וזה מפעים אותי כל פעם מחדש גם שאנחנו משחקים הוא צריך תמיד את קשר העיין איתי.

אני ממש רואה בו אותי יש לנו אותו חיוך אפילו כשהוא נרדם התנוחות של היד שלו בדיוק כפי שאני ישנה וזה ממלא אותי באהבה שאי אפשר להסביר.

הנקודות אופי מילדותי שאני רואה אצל לוי יצחק

כשהייתי קטנה אהבתי כל הזמן להיות בתנועה כל הזמן. הייתי אצל חברות משחקת בחוץ, בקושי הייתי בבית והנה אני רואה את לוי יצחק זו ממש תכונה משותפת: הוא מתחיל במשחק ואחרי כמה זמן הוא מפסיק וממשיך במשחק אחר, הוא כל כך סקרן בדיוק כפי שאני הייתי אני זה גורם לי לאהוב אותו יותר ולתת לו את ההכוונה לי מהמקום ראייה הרבה יותר אמהי ומתחשב כי בסך הכל זה אני.

ילדים זה ברכה

תמיד חלמתי על ילדים, זה החלום הכי גדול שחלמתי עליו, כשהייתי בהריון על לוי יצחק היה לי הריון לא קל בכלל וברגע שלוי התעורר גם אחרי הלידה הקשה. אני מתעוררת ואני זוכרת את הרגע הזה שממש הרגשתי את הברכה שהוא הביא איתו, לוי יצחק ממלא לי את כל החיים בשמחה , גם לרגעים שאני עצובה יותר, אני לא יכולה להיות בעצבות הזו יותר מדקה הכל סובב סביבו בעליזות ואושר. היו לי אחים קטנים שטיפלתי בהם ואהבתי אותם מאוד אבל אהבה לילד שלך זה אהבה אחרת לגמרי – אהבה שאינה תלוי בשום דבר.

חנוכה הוא חג משפחתי, מה הכי אהבת בהיותך ילדה בחג הזה?

אני זוכרת את חנוכה אצלנו באיטליה באחת הפעמים נסענו בשיירה כ-20 מכוניות עם חנוכיות מעל ושירי חנוכה בקולי קולות והסתובבנו בכל רחבי מילאנו ההרגשה עצומה ונפלאה "אנחנו יכולים להוציא את היהדות שלנו החוצה בלי לפחד" במיוחד שזו תקופה של חג המולד זה היה בשבילי זכרון שלא אשכח אותי ולוי יצחק יגדל כמובן שאספר לו ואני בטוחה שינחיל את זה הלאה בעז"ה.

איזה סופגניה אהובה עליך?

ריבת חלב

***

קולקציית חורף 2018 של קטימיני נותנת דרור לדמיון ומזמינה אתכן להצטרף למסע פנטסטי שאין כמותו! המותג מציע אופנה איכותית ברמת התפירה הגבוהה ביותר, עם הבדים האיכותיים ביותר, תוך דגש על נוחות, יופי והתכתבות עם הטרנדים החמים והאופנה המעודכנת ביותר. הקולקציה מציעה הדפסים וצבעים שקשה להתעלם מהם על מגוון שמלות, חולצות, גופיות, מכנסיים, חצאיות, בגד גוף לתינוקות ועוד מגוון אביזרים כמו כובעים, מגפיים וסינרים החל מבגדים ליום יום ועד לאירועים.

צילום תמונות: רינה קליין ל-catimini

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית