לקראת הקמת הכולל

עם נחיתתו בארץ: דן גרטלר ניחם את בני מרן הגראי"ל זצ"ל

עם נחיתתו בישראל כינס הנגיד דן גרטלר ישיבה דחופה על הקמת הכולל לזכר מרן הגראי"ל שטיינמן זצ"ל, לאחר מכן פקד את קברו ובא לנחם את בניו כשלצדו הנכד הרב דוד שפירא והרב פירר (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
דן גרטלר בניחום, היום (באדיבות המצלם)

הנגיד דן גרטלר, כינס הבוקר (ראשון), מיד עם נחיתתו בישראל, ישיבה דחופה באשר לתוכנית להקמת סניף כולל נוסף לזכרו ולעילוי נשמתו של מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון לייב שטיינמן זצ"ל, יוזמה עליה דווח ב"כיכר השבת".

גרטלר, שנחשב לאחד מגדולי אנשי העסקים החרדיים, נסע לאחר מכן להתפלל בציונו של מרן ראש הישיבה זצ"ל, אליו היה מקושר בלב ונפש.

לאחר מכן הגיע אל ביתו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן זצ"ל, ברחוב חזון איש 5, לנחם את האבלים כשלצידו הרב דוד שפירא נאמן הבית והיועץ הרפואי הרב אלימלך פירר יו''ר אגודת 'עזרא למרפא'.

יצויין כי במהלך השבועיים האחרונים שהה דן גרטלר בקונגו מה שגרם לחרושת שמועות שלובתה על ידי גורמים אינטרסנטים כאלו ואחרים, שמועות שבאו לקיצם עם נחיתתו הבוקר בישראל.

דן נחשב לאחד מתומכי התורה הגדולים בישראל ובעולם היהודי כולו כאשר מחזיק מידי חודש אלפי אברכים מכספו האישי וכן דואג לרווחתם הכלכלית בנושאים רבים.

גרטלר נחשב למקורב לגדולי ישראל מכל החוגים אולם קשר אמיץ ומיוחד נרקם בינו לבין מרן ראש הישיבה זצ"ל שדן נשמע לכל הוראותיו כתלמיד נאמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר