בזמן הדלקת נרות חנוכה

אסון בבית שמש: ילד כבן 4 נפל מהקומה הרביעית ונהרג

ילד חרדי כבן 4 נפל הערב - בזמן הדלקת נרות חנוכה - מחלון ביתו ברחוב בן איש חי בעיר בית שמש. כוחות ההצלה מצאו את הילד כשהוא במצב אנוש וקבעו את מותו לאחר מאמצי החייאה (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל פלאש 90 )

אסון בבית שמש: כוחות הצלה הוזעקו הערב (ראשון) לרחוב בן איש חי בעיר בית שמש לאחר שהתקבלה קריאה על ילד כבן 4 שנפל מחלון ביתו בקומה הרביעית.

האירוע הקשה התרחש בלב השכונה החרדית חפציבה בבית שמש, בזמן הדלקת נרות חנוכה.

הילד, בן למשפחה חרדית, נפצע באורח אנוש וכוחות ההצלה ביצעו בו פעולות החייאה בסיומן נאלצו לקבוע את מותו בשל הפציעות הקשות.

מדוברות מד"א נמסר כי "חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותו של ילד כבן 4 שנפל מגובה של כ 4 קומות".

שלומי פרץ חובש באיחוד הצלה סניף בית שמש סיפר: "כשהגעתי לזירה יחד עם חובשים נוספים שגרים בסמיכות למקום סיפרו לנו השכנים כי הילד נפל ממרפסת ובעקבות כך סבל מפגיעה רב מערכתית וללא הכרה. ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות ולאחר מכן הוא פונה תוך כדי המשך פעולות החייאה במצב אנוש לבית החולים".

חובש בכיר במד"א אושרי אדרי סיפר: "כשהגענו למקום עוברי אורח סיפרו לנו שהילד נפל ממרפסת בקומה הרביעית לחצר דירת גן בבניין. טיפסנו עם הציוד הרפואי מעבר לחומה וראינו את הילד כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. מיד התחלנו להעניק לו טיפול רפואי ולבצע בו פעולות החייאה כשבמקביל דיירי הבניין איתרו את בעל הדירה שהייתה נעולה.

"חילצנו את הילד מהדירה תוך כדי המשך פעולות החייאה אבל לצערנו הפציעה שלו הייתה קשה מאוד ונאלצנו לקבוע את מותו בשטח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר