טיסת השמפניה

מטוס נוסעים נאלץ לבצע נחיתת חירום בגלל שמפניה

המטוס שהיה בדרכו מרוסיה לשוויץ נאלץ לבצע נחיתה כפויה בגרמניה לאחר שאחת הנוסעות החלה להשתולל במטוס מכיוון שהצוות סירבו להגיש לה שמפניה נוספת. כמה זה עלה לה? (מעניין)

(צילום: שאטרסטוק)

על כל בקבוק של משקה המכיל אלכוהול מתנוססת אזהרה לפיה המשקה אינו מיועד לאנשים מסוימים ואינו ניתן לערבוב עם נוזלים שונים. אך בקצב הסיפורים שנוחתים עלינו מטיסות בהן היו אנשים שאיבדו את זה בגלל קצת אלכוהול שנכנס לגופם, מוטב אם יישקלו חברות המשקאות להוסיף אזהרה לטסים.

הפעם זו אישה ממוצא רגוע יחסית שכנראה שתתה יותר מידי ואיבדה את זה בין העננים, המהומה שעוררה אילצה את הטייס לבצע נחיתת חירום בשדה התעופה הגרמני בשטוטגרט.

על פי הדיווח ב"פוקס ניוז" האשה השוויצרית שתתה יותר מידי וכשביקשה מהדיילים שמפניה נוספת נתקלה בסירוב. הסירוב הזה גרם לה ממרומי גילה (44) להתחיל להתפרע על המטוס ולהפריע לצוות המטוס ולטייס לתפקד בצורה תקינה. צוות המטוס ניסה להרגיע את רוחה אך לאחר שהניסיונות כשלו, הוחלט כי המטוס יבצע נחיתת חירום שם תורד הנוסעת, ולאחר מכן ימשיך המטוס שהיה בדרכו ממוסקבה לציריך.

האישה שהורדה מהטיסה החלה להתפכח ולהבין את מעשיה המביכים נדרשה לשלם קנס כספי בגובה של 5,000 יורו על כך שפגעה בהתנהלות התקינה של הטיסה. אומנם היא לא העמידה את 43 הנוסעים הנוספים במצב סכנה, אבל העצירה הלא מתכוננת הובילה להוצאות גדולות מצד חברת התעופה בסך מאות אלפי יורו. ובחברה שוקלים האם לדרוש ממנה לשלם את הסכום הזה.

שמפניה למישהו?

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר