ניתוח פל' פתוח

באמצע הניתוח: המנותחת גילתה את המנתח עם הנייד

המנתח שרגיל לעשות ניתוחים כאלה מידי יום היה עסוק במבחן חשוב שהטריד את שלוותו, רק ששכח כי הניתוח הוא בהרדמה מקומית בלבד. כעת הוא נתבע על ידי האישה המנותחת (מעניין)

(צילום: שאטרסטוק)

כולם מדברים על הסכנה הגדולה בהתעסקות בנייד באמצע נהיגה, אבל תודו שהתעסקות בנייד בעת ניתוח יכולה להיות מסוכנת הרבה יותר ובמיוחד אם המנתח הוא זה שמתעסק איתו.

מארי אדוורדס מניו יורק נכנסה לחדר הניתוחים לצורך ניתוח שהיה עליה לעבור אך באמצע הניתוח חטפה את שוק חייה כשקלטה את המנתח עוזב את מיטת הניתוחים כדי להתעסק בנייד שלו, האשה שנזקקה להרדמה מקומית בלבד הייתה ערה למתרחש וקלטה את שקרה סביבה, למגינת ליבו של המנתח

האשה, בת ה 70, השתחררה מבית החולים ומיד הגישה תביעה כנגד המנתח בטענה, כי השתמש בסמארטפון במהלך הניתוח.

בכתב התביעה מפורט כי בחודש ספטמבר האחרון הגיעה אדוורדס לבית החולים לצורך שני ניתוחים שגרתיים אותם הייתה אמורה לעבור. האישה בחרה שאת הניתוחים יבצע ד"ר אריק פישמן, שנחשב למומחה בכירורגיית כלי דם. הניתוח הראשון עבר בצורה חלקה וללא בעיות, אך כשהחל פישמן בניתוח השני, גילתה התובעת כי המנתח מוציא את הנייד שלו ומדבר אליו באנגלית ובספרדית.

בתחילה לא הבינה המטופלת מה הוא עושה, וכשקלטה כי אין לזה קשר עם הניתוח, הייתה מבוהלת לחלוטין כל הניתוח, בגלל תשומת הלב שהוסטה אל המכשיר הנייד. כשהסתיימו הניתוחים, נשאל פישמן מה פשר ההתעסקות בנייד באמצע ניתוח ותשובתו הייתה שעבר מבחן בספרדית, מאחר ורבים ממטופליו דוברי ספרדית. הוא סינגר על עצמו ואמר שהניתוח שלה הוא הזמן היחיד בו הוא יכול היה לעבור את המבחן.

לגברת התובעת לא נותר אלא לקוות שהשופטים לא יתעסקו בנייד בשעת המשפט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר